خدمات رایگان سفرهای یادگیری دبستانی ها

انتشارات جی۵ در راستای کمک کردن به سفرهای یادگیری دانش اموزان دبستان خدمات رایگانی برای نابغه های کوچک دبستانی خود در نظر گرفته است. این خدمات رایگان کمک می کند تا هم پدرو مادران عزیز و هم دبستانی های نابغه جی پنجی در امر اموزش دغدغه کمتری داشته باشند و بتوانند به صورت تخصصی تر یادگیری بدون فراموشی را تجربه کنند.

اولین قسمت از این خدمات رایگان ما تست سیب شخصیت است. که بعد از زدن تست سیب شخصیت ،رنگ غالب شما(رنگ سیب شخصیت شما) مشخص می شود و بعد از آن طی اولین تماس پشتیبانی،پشتیبان شما در جریان رنگ سیب شخصیت شما قرار می گیرد و بر آن اساس به شما پشتیبانی و برنامه ریزی می دهد تا شما با وجود نقاط ضعف و به کمک نقاط قوت خود بتوانید به بهترین شکل مطالعه داشته باشید.

برنامه ریزی و بودجه بندی: این بخش از خدمات رایگان ما شامل ارائه برنامه ریزی و بودجه بندی بر مبنای نسل پنجم برنامه ریزی است. که در این راستا اولویت مطالعاتی فرزند شما مشخص می شود و پیشنهادات مطالعاتی ما بر همان اساس داده می شود.

پشتیبانی آنلاین: پشتیبانان جی پنجی در تمام ساعات به صورت آنلاین اماده ارائه خدمات و پشتیبانی به نابغه های کوچکمان هستند.

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.