پشتیبانی آزمون های دوره ای و جامع سازمان سنجش

انتشارات جی۵ در امر آموزش هر آنچه شما نیاز دارید را برایتان فراهم نموده است : از لقمه لقمه کردن مطالب آموزشی بر اساس منبع اصلی یعنی کتاب گرفته تا لقمه لقمه کردن نکات کنکوری و شب امتحانی تا ارائه برنامه ریزی جی برگی و پشتیبانی تخصصی
اما برخی از داوطلبین ما علاوه بر این موارد برگزاری آزمون را نیز از ما درخواست کردند تا این پک آموزشی کامل تر باشد . در همین راستا پس از بررسی های تخصصی ما به این نتیجه رسیدیم که استفاده از آزمونهای سنجش به دلیل اعتبار بالا در شبیه سازی کنکور و اجتناب از تست های تالیفیی بهترین گزینه برای جی پنجی های موفق می باشد تا بتوانند قبل از بر گذاری آزمون اصلی، خود را در معرض آزمایش قرار دهند تا کاستی های خود را قبل از کنکور شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کنند.
برای دست یافتن به این مهم ما با همکاری تعاونی کارکنان سازمان سنجش موفق به ارایه پشتیبانی بر اساس آزمونهای آزمایشی سنجش شدیم. بر اساس این طرح داوطلبین جی پنجی قبل از آزمون، برنامه ریزی دقیق ما را که بر اساس اولویت مطالعاتی (تعداد جی برگ مورد مطالعه در روز ) و نحوه خواندن بدون فراموشی را دریافت می کنند.
در طول سفر یادگیری ما هر لحظه با آنان خواهیم بود، قبل از آزمون کارت ورود به جلسه، و پس از ان کارنامه ارسال می گردد . مهمترین نکته در این مسیر تحلیل کارنامه و شفاف سازی وضعیت داوطلب در آن مرحله است که بر اساس آن داوطلب می تواند در هر زمان فاصله خود تا موفقیت را تخمین بزند و بر اساس آن گام های بعدی خود را با دقت بردارد.

اساس پشتیبانی آزمون های سازمان سنجش به طور خلاصه:
الف)ثبت نام آزمون های ازمایشی سازمان سنجش مخصوص سال سوم و چهارم
ب)بودجه بندی بر اساس تعداد جی برگ های مورد نیاز آزمون
ج)برنامه ریزی شخصی نسل پنجم و قانون هشتاد به بیست مطالعاتی
د)تحلیل کارنامه و مشخص کردن نقاط قوت و ضعف و پیشنهادات کنکوری
برای دریافت اطلاعات بیشتر عدد۷ به سامانه ۱۰۰۰۴۰۰۵ارسال نمایید

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه دبیرستان مراجعه فرمایید

(5 votes, average: 3,40 out of 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.