(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 16

  1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    سلام من الان نمیتونم درست تصمیم بگیرم هم کنکور ارشد دارم رشتم ژنتیک هست و از طرفی میخوام جی پنج زبان رو بخرم نمیدونم جی پنج رشته تحصیلیمو بگیرم یا زبان رو؟

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      با سلام
      پریا جون شما در ابتدا باید اولویت خود را مشخص نمایید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.توصیه ی بنده به شما دوست عزیز این است که با شماره ی ۰۲۱۹۶۸۶۱۱۱۱ تماس بفرمایید و با همکاران ما به صورت تلفنی صحبت نمایید و از راهنمایی هاشون استفاده بفرمایید.
      با تشکر از شما

  2. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    سلام.من خیلی دوست دارم ازجی۵ استفاده کنم و حتی نتایج استفاده از اون رو به چشم خودم دیدم.اما خیلی وقتا که میخوام سراغ جی۵ برم،تنبلیم میاد و حوصله خوندن اون رو ندارم. خواهش میکنم کمکم کنیدو یک روشی برای مقابله با این تنبلی پیش روم بگذارید.

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      سهیل جان سلام
      خوشحال هستیم که شما دوست عزیز را جزء خانواده ی بزرگ جی ۵ داریم،سهیل عزیز شما باید به آینده ی خود فکر کنید و نسبت به هدفی که دارید مصمم باشید.اما جناب آقای مالکی نژاد مثل همیشه برای جی پنجی های خود راه حل دارد….!!!!
      شما می توانید کتاب ایشون به نام مواظب پرتغال هایت باش را تهیه کنید که این کتاب شامل ۲۳ راه برای اهمال کاری و تنبلی می باشد،بدون شک این کتاب تأثیر به سزایی برای شما خواهد داشت.

  3. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    با سلام وخدا قوت .باورتون نمیشه با چه دل شکسته ای دارم براتون می نویسم .من برای کنکور ارشد علوم پزشکی واقعأ نه ماه با میانگین روزی ده ساعت درس خوندن بدون هیچ وقفه ای تلاش کردم و با توجه به ظرفیت بسیار محدود که تقریبأ ۳۰نفر ظرفیت رشته ما هست رتبه من تقریبأ سه برابرشد.البته ناگفته نمونه که برای هر مدرک علمی بسیار تلاش میکنم خیلی زیاد ولی غالبأ بی نتیجه است واین بار تصمیم گرفتم که هم از روش مناسبی و هم مشاوره درسی خوب کمک بگیرم وبعد شروع کنم .من از محروم ترین نقطه ایران وجنوب شرقی با شماارتباط گرفته ام از آنجایی که به علت شرایط روحی بد این شکست تصمیم گرفته ام سفری به تهران بیام استدعا دارم از شما که بتوانم با رییسی موسسه شما ملاقاتی داشته باشم یا با فرد موفقی که تقریبأشرایط مرا داشته هم شاغل هم متأهل .خوهش میکنم کمکم کنید

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      با سلام
      مرضیه ی عزیز الان وقت این رسیده که این انرژی منفی را از خود دور کرده و به آینده و موفقیت خود امیدوار باشید چون شما با جی۵ آشنا شدیده اید…!!!!
      در حال حاضر کاری که دست ما برای شما برمی آید این است که شماره ی جناب آقای مالکی نژاد را به شما بدهیم تا از طریق تلفنی با ایشون ارتباط برقرار کنید اگر ایشون تمایل به ملاقات حضوری داشته باشند خودشان با شما این قرار را خواهند گذاشت.
      برای دریافت شماره تلفن آقای مالکی نژاد با شماره ی ۰۲۱۹۶۸۶۱۱۱۱ تماس بفرمایید
      موفق باشید

  4. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    سلام باتوجه به اینکه قوانین جزا و کیفری در رشته حقوق به تازگی تغییرکرده آیا برکه های جی۵ هم تغییر میکند؟

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      فاطمه ی عزیز سلام
      جی برگ های حقوقی ما طبق آخرین تغییراتی که در این قانون ها ایجاد شده ویرایش شده و شما دوست عزیز می توانید از این محصول استفاده ی بهینه را داشته باشید.
      موفق باشید

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      سلام
      آنیسا جان مجموعه ی جی ۵ بالغ بر ۲۰۰ نوع محصول دارد،پس فقط محدود به زبان نمی باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بفرمایید یا به سایت http://www.g5g5.ir مراجعه بفرمایید.
      موفق باشید.

  5. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    دیدگاه با سلام من دانشجی ترم آخر حقوق هستم ازتیرماه میخواستم شروع به خواندن برای امتحان وکالت کنم من تازه با جی ۵ آشنا شدم با در نطرگرفتن فرصت ۵ماهه من اگر فلش کارتهای درس های مربوط رو خریداری کنم باز نیازی به خواندن منابع اصلی هم هست با تشکر

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      با سلام دوست عزیز.
      جی برگهای رشته حقوق کامل هستند و وقتی از این جی برگها استفاده می کنید نیازی به کتابها یا منابع دیگری ندارید .این مدت زمانی که شما ذکر کردید وقت مناسبی هست برای مطالعه جی برگهایتان پس از الان شروع کنید تا از وقت باقی مانده به نحو احسنت استفاده کنید .
      موفق و پیروز باشید

  6. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

    الکیه همش تبلیغاته من برنامه نویسی روآخه چطورمیتونم بااین بخونم خوندم نشد

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      سلام رامین جان.چرا انقدر نا امیدی.
      من رشته تحصیلیم IT هستش و برای یادگیری دروسی مثل ساختمان داده یا برنامه نویسی C++ از همین روش استفاده کردم و نتیجه هم داد.
      شاید چون حجمبرنامه هاتون زیاده نمیتونید بخونید که اون هم روش داره.شما باید برنامتون رو ریز به ریز جی برگ کنید.برای مثال برنامه ای که شاید ۲ صفحه برنامه نوشته شده داره رو بیاید روی چندین جی برگ بنویسید مثلا ۲۰ جی برگ وهمه جی برگای نوشته شده رو اختصاص بدین به اون برنامه.اینجوری خیلی راحت میتونید برنامه رو یاد بگیرید

    1. تیزر های تلویزیونی خودآموز SG5

      دوست گرامی جناب آقای یعقوب سلام
      بسته های خودآموز ما در ۵ سطح آموزشی از دوره ی مقدماتی تا پیشرفته برای شما قابل استفاده می باشند که این بسته ها خودآموز هستند و شما نیازی به کلاس های آموزشی و یا استاد نخواهید نداشت.محتویات بسته شامل کتاب های آموزشی و سی دی های صوتی و جی برگ های نوشته شده ی منطبق با کتابتون و…… می باشد.
      شما می تونید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما با شماره ی ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ تماس بفرمایید.
      باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.