آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

آزمون تعیین سطح آنلاین

آزمون تعیین سطح آنلاین از مزایایی بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال در هر زمان که اراده کنید، می توانید در این آزمون شرکت کنید. ولی یک نکته بسیار اهمیت دارد. اینکه آزمون تعیین سطح آنلاین می بایست از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل هر آزمونی اطلاعات دقیقی به ما ارائه نمی دهد.

ما برای تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی، آزمون تعیین سطحی را آماده کرده ایم. این آزمون مطابق روشهای معتبر دنیا می باشد و به صورت آنلاین است. به همین جهت نسبت به سایر آزمون ها از دقت بیشتری برخوردار است تا بدانید دقیقا از کجا باید شروع به یادگیری کنید. همچنین در پایان آزمون هر سطح به شما گزارش تحلیلی نشان داده می شود.

آزمون تعیین سطح آنلاین و رایگان - انتشارات جی5
(23 votes, average: 3,26 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 7

  1. آزمون تعیین سطح آنلاین

    سلام ببخشید من ۵ ساله کلاس زبان میرم ولی تو این آزمون ها سطح ۳ elementry بودم
    میخواسم ببینم اگه بخوام این کتابارو تهیه کنم چجوری باید بخونم وقتی معلمی یا دبیری نیست که گرامر ها و یا معانی رو بگه یا حتی جایی که یاد نگرفتیم رو توضیح بده؟

    1. آزمون تعیین سطح آنلاین

      درود حمیدرضای عزیز…
      دوس دارم پاسخ نگرانی شمارو آقای هادی لطفی پناه جی پنجی موفق ما که تونستن با خوداموزهای زبان انگلیسی DOIT 82 روز بی وقفه مطالعه داشته باشن وبتونن به هدفشون که تسلط زبان انگلیسی هست نزدیک بشن.ایشون توی مصاحبشون در مورد سیستم پشتیبانی وکلاس غیرحضوری بسته های DOIT فرمودند:
      یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده من همچنان ادامه بدهم همین پشتیبانی فوق العاده است، هرجا به مشکلی برمی خوردم مطمئن بودم که می توانم روی کمک پشتیبان ها حساب کنم. هروقت مشکلی در رابطه با گرامر و … داشتم کارشناسان خوب جی۵، با آوردن مثال های مختلف و ارسال نکات مفید، مطلب را کامل برایم توضیح می دادند، حمایتشان فوق العاده بود..فقط لازم میدونم در ادامه گفته های ایشون خدمتتون بگم که کلاس غیرحضوری از طریق گروههای تلگرامی هست وشما یک مربی آموزشی دارین که علاوه بر اینکه شما میتونین سوالاتتون رو از ایشون بپرسین به شما تمرین های بیشتر برای تقویت مهارت های زبانیتون علی الخصوص برای لیسنینگ واسپیکینگ میدن وتا رسیدن به هدفتون شمارو حمایت میکنن.

  2. آزمون تعیین سطح آنلاین

    امیدوارم بتوانم با j5 زبان یاد بگیرم میخواهم در تعیین سطح المنتری ترم یک شرکت کنم

    1. آزمون تعیین سطح آنلاین

      سلام دوست عزیز برای تعیین سطح نیاز به ثبت نام ندارید.
      user , pass شما هر دو کلمه doit است.
      میتوانید به راحتی تعیین سطح شده و از نتیجه ان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.