خود آموز زبان انگلیسی Elementary SG5

دانلود بروشورخود آموز زبان انگلیسی

.

.

جی ۵ چیست ؟

مطمئنا تا به حال برایتان پیش آمده که واژه یا اصطلاحی انگلیسی را که قبلا بارها تکرار کرده اید و به زحمت یاد گرفته اید را اکنون به یاد نیاورید. این بدین دلیل است که مطالبی را که آموخته اید به طور کامل وارد حافظه دراز مدت شما نشده اند و شما سعی بر حفظ آنها برای تمامی عمر نکرده اید. حال چگونه می توان مطلب ، نکته ، کلمه و یا حتی شماره تلفنی را به حافظه بلند مدت سپرد و هرگز آن را فراموش نکرد. جی ۵ در واقع یک روش یادگیری و به خاطر سپاری مطالب توسط وسیله ای است که بسیار ساده و قدرتمند عمل میکند. این وسیله با تکیه واستفاده از قاعده منحنی فراموشی ابینگ هاووس، پاداش های فوری اسکینر، قانون همه چیز یا هیچ چیز گاترین و تداعی تکرار، مطالب را وارد حافظه بلند مدت شما می کند.

20

از جمله مهمترین مزیت این روش منحصر به فرد در بسته خودآموز SG5 شما:

۱- باعث می شود تا یادگیری زبان را نیمه کاره رها نکنید، به عبارتی دیگر پاداش های فوری که اساس هر “بازی ” است در این روش باعث می شود احساس کنید در حال مسابقه دادن با خودتان هستید و کسب امتیازهای جی برگیتان لذت ببرید.

۲- باعث می شود هر مطلبی را به حافظه درازمدت خود منتقل کنید.

جی۵ مخفف جعبه یادگیری پنج خانه ای است.جی۵ به عنوان ثبت اختراع و تحت شماره ۳۱۳۵۰ ثبت گردیده است و دارای تاییدیه رسمی دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز می باشد.

ghalebsabte-ekhtera

مشکل شما راه حل ما

مشکل شما:

همیشه زمانی که تصمیم میگیرم یادگیری زبان را شروع کنم خیلی شوق دارم و زمان خوبی را به آن اختصاص می دهم ولی بعد از مدتی این زمان کم و کم تر می شود تا اینکه حذف می شود.

راه حل ما:

تایم دکتر حسابی: ابزاری که کمک می کند ما به نظم و انظبا طی دست یابیم که برای رسیدن به هدف به آن نیازمندیم. عادتی که به ما کمک می کند تا با تمرینهای روزانه همیشه آماده باشیم و در مسیر هدف باقی بمانیم. چیزی شبیه به ورزشهای روزانه یک ورزشکار برای داشتن قوای جسمانی آماده. به عنوان مثال خود شما چند بار تا بحال علی رغم اینکه یادگیری زبان را دوست داشته اید، انجام آن را نیمه کاره رها کرده اید؟ بدون شک یکی از علل مهم آن این بود که یادگیری زبان برای شما به یک عادت پایدار و یک انضباط درونی تبدیل نشده بود. پس هر یک از ما برای اینکه چنین عادتی را در خود ایجاد کرده و سپس آن را پایدار کنیم نیازمند یک ابزار فکری هستیم.این ابزار همان تایم دکتر حسابی است.

3

مشکل شما:

در بعضی از لحظات به این نتیجه می رسم که چقدر خوب است اگر به زبان مسلط باشم و تصمیم می گیرم که یادگیری را شروع کنم ولی بعد از مدتی دوباره یادگیری را رها میکنم.

راه حل ما:

دوربین شکاری ده-ده-ده: ابزاری برای هدف گذاری و تصمیم گیری. ابزاری که به ما کمک می کند اثرات تصمیم خود را در زمان حال،میان مدت و بلند مدت شکار کرده و در معرض دید خود قرار دهیم تا موجب شود یک تصمیم همه جانبه بگیریم و تصمیم گیری ما صرفا بر پایه احساسات لحظه ای نباشد و زمانی که عمیقا اثرات تصمیم خود را در دراز مدت ارزیابی می کنیم در پایبندی به آن فوق العاده مصمم تر خواهیم شد.

2

مشکل شما:

همیشه وقتی تصمیم می گیرم یادگیری را شروع کنم در شروع خیلی شاداب هستم و با شوق شروع می کنم ولی بعد از مدتی انگیزه و شادابی کم رنگ و کم رنگ تر می شود تا اینکه دیگر ذوقی برای ادامه یادگیری باقی نمی ماند.

راه حل ما:

تیله اندازی: هدف این ابزار جشن های کوچک روزانه در سفر طولانی ما در مسیر یادگیری زبان است. ابزاری برای شاداب بودن در جاده یاد گیری تا رسیدن به مقصد. در اکثر مواقع مسیر رسیدن به اهدافی که مطلوب ما هستند ومنافع زیادی به دنبال دارند، مسیرهایی لذت بخش نیستند. مثلا یادگیری زبان از لحظه شروع تا پایان یک مسیر طولانی است که شخص باید با یک انظباط درونی و گذشتن از خیلی از لذت ها به آن است و چون مغز ما ترجیح می دهد از کارهای دردناک دوری کند و به کارهای لذت بخش بپردازد در یادگیری زبان نیز علی رغم منافع زیادی که برای شخص به دنبال دارد، نیمه کاره رها می شود چون این کار برایمان رنج و زحمت دارد، باید یک لغت یا اصطلاح را بارها و بارها تکرار کنیم و این خسته کننده و رنج آور است اینکه سر ساعت خاصی به یادگیری زبان بپردازیم در حالی که می توانیم جلو تلویزیون لم داده و سریال مورد علاقه خودمان را نگاه کنیم و بدون شک اولی برای مغز ما پیام رنج و زحمت دارد و دومی پیام لذت. طبیعی است که به راحتی با یک توجیه کوچک انظباط تعهد داده شده را کنار گذاشته و لذت دم دست را ترجیح خواهیم داد. خب چاره چیست؟ اگر به جنگ مغزمان برویم حتما شکست می خوریم ولی اگر با همان لذت- درد با ذهنمان صحبت کنیم و خودمان ان را مدیریت کنیم پیروز میدان خواهیم شد. اگر کاری کنیم که انظباط لذت بخش شود آنگاه تداوم آن حتمی خواهد بود درست مثل داروی تلخی که یک روکش شیرین دارد. ابزار تیله اندازی همین کار را برای ما می کند.

6

مشکل شما:

یادگیری زبان را شروع می کنم و لی بعد گذشت یک مدت انگیزه ام را از دست می دهم و کار را رها می کنم.

راه حل ما:

موشک انگیزه: با موشک انگیزه به سمت هدفی که انتخاب کرده اید و تصمیمی که گرفته اید پرواز می کنید. این ابزار در حقیقت برای مواقعی است که احساس می کنید انگیزه تان کم شده است و باید کاری کنید. این ابزار وقتی کاربرد دارد که حرکت به سمت یک هدف را شروع کرده اید ولی آن را نیمه کاره رها کرده اید و حالا می خواهید به جاده برگردید اما احساس می کنید انگیزه ندارید.

18

مشکل شما:

 من هر وقت یادگیری زبان رو شروع می کنم در برنامه ریزی دچار مشکل می شم و هیچ نمیتونم همزمان روی چهار مهارتم کار کنم.

راه حل ما:

چک لیست: این ابزار در مسیر یادگیری خود آموز SG5 نقش کلیدی دارد.این ابزار به شما کمک موثری می کند تا از مسیر اصلی خارج نشوید به عبارتی دیگر در کلاس این معلم است که حواسش به تایم کلاس درس است تا نظم زمان بندی برقرار بماند. مثلا بیست دقیقه صرف تمرین Listening شود و بیست دقیقه صرف Vocab و…

دانش آموزان در کلاس دغدغه این زمان بندی را ندارند ولی شما در این خوداموز قرار است که در هر دو نقش معلم و دانش آموز ظاهر شوید و اگر مواظب این زمانبندی نباشید موجب می شود نتایج ضعیف بگیرید. ابزار چک لیست کمک می کند تا شما در هر دو نقش بهتر و مطمئن تر ظاهر شوید.

ابزار چک لیست در SG5 برای شما که در پرواز یادگیری زبان هستید باعث می شود در مسیر بمانید و از آن خارج نشوید تا به مقصد برسید. درست مانند خلبانی که مختصات جغرافیای فرود را به هواپیمای در حال پرواز می دهد و هواپیما اتوماتیک وار مسیر خود را دائما به سمت فرودگاه مورد نظر تنظیم می کند و البته خلبان هم آسوده به دیگر دغدغه های کنترل هواپیما می رسد. ابزار چک لیست هم همین کار را برای شما که در پرواز یادگیری زبان هستید انجام می دهد فقط کافی است تیک بزنید ، درست مثل خلبانی که باید دکمه ها ی داخل کابین را بزند. حالا شما تمام حواستان را صرف یادگیری می کنید و دیگر نگران چگونگی اجرای برنامه نیستید. شما به خوبی هدایت می شوید بدون اینکه معلم و استادی در کار باشد.

 12    1

خودآموزهای SG5:

بالاخره به این نتیجه رسیده اید که چقدر خوب است به زبان انگلیسی مسبط باشید تصمیم می گیرید و یادگیری را شروع می کنید، اما بعد از مدتی دوباره آن را رها می کنید . علت آن است که از ابزارها و تکنیک های مناسب استفاده نکرده اید.

با خود آموزهای SG5  هرگز یادگیری زبان را نیمه کاره رها نخواهید کرد. این خودآموز در پنج سطح    Elementary , Pre-  Intermediate, Intermediate , Upper Intermediate , Advanced  طراحی شده اند که هر سطح شامل دو ترم می باشد .

بعد از اتمام سطح  Advanced  می توانید برای آمادگی در آزمون IELTS  بسته خودآموز IELTS  را شروع کرده و کاملا برای آزمون و کسب نمره مطلوب آماده شوید.

SG52

Elementary SG5 (مخصوص آموزش زبان انگلیسی در سطح Elementry، مقدماتی و شامل ترم های ۱ و ۲ ) می باشد.

بالاخره به این نتیجه می رسید که چقدر خوب است  به زبان مسلط باشید و تصمیمتان را هم می گیرید که یادگیری را شروع کنید اما بعد از مدتی دوباره آن را رها می کنید. علت آن است که از ابزاری مناسب استفاده نکرده اید، ابزاری که بتواند موتور انگیزه شما را همچنان روشن نگه دارد. خوشبختانه ما این نوید را برای شما عزیزان داریم که در این مجموعه با ابزارهای فوق العاده کاربردی آشنا می شوید، از جمله آن ها ” دوربین شکاری ده- ده – ده“  است که در تصمیم گیری و هدف گذاری به شما کمک می کند و در حقیقت هدف و قطب نمای شما در صعود به قله تسلط بر زبان است. با کمک آن، اثرات تصمیم خود را در زمان حال،میان مدت و بلند مدت شکار کرده و در معرض دید خود قرار می دهید تا موجب شود یک تصمیم همه جانبه بگیرید و تصمیم گیری تان صرفا بر پایه احساسات لحظه ای نباشد و زمانی که عمیقا اثرات تصمیم خود را در دراز مدت ارزیابی می کنید در پایبندی به آن فوق العاده مصمم تر خواهید شد.

آقای محمد احمدی از جی۵ ایهای فوق العاده موفق و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است که جی۵ را ”تکنولوژی برتر درعصر ارتباطات “می داند. با وجود این که در کودکی دچار فلج اطفال شده است، اجازه نداده مشکلات جسمی مانعی  در راه موفقیتش باشد. جالب این که فقط یک ترم کلاس زبان رفته است اما با همت بلند خود و بهره گیری از جی۵ به زبان انگلیسی و عربی مسلط است و هم اینک اخبار را به زبان انگلیسی گوش می دهد،مکالمه می کند و روزنامه را نیز به زبان انگلیسی مطالعه می کند.

ترم یک

هدف این ترم آن است که شما با کمک «فکر افزار جی ۵» به عنوان محور اصلی یادگیری و همچنین آشنایی با ابزارهایی که باعث تداوم یادگیری و رها نکردن زبان می شوند پایه های یادگیری صحیح زبان انگلیسی را مستحکم کرده و عملا مهارت های چهارگانه خود را به یکدیگر نزدیک  کنید؛ برای مثال ممکن است شما در listening  وspeaking نقطه ضعف داشته باشید ولی در reading و writing وضعیت بهتری داشته باشید؛ ترم اول بهترین فرصت برای تقویت مهارت های ضعیف شماست. توصیه اکید ما آن است که حتما این ترم را به پایان برسانید، چون کار با فکر افزار جی ۵ و دیگر ابزارهای یادگیری و کنترل از مهم ترین الزامات موفقیت در SG5 است.

ترم دو :

هدف این ترم یکسان سازی چهار مهارت اصلی زبان reading، writing، speaking، listeningاست؛ شما در این ترم نقاط ضعف خودتان را که بیشترlistening  ،speaking است را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده اید و اینک مهارت چهارگانه شما بسیار به هم نزدیک شده است؛ شما در این ترم کم کم آماده می شوید که اردوی مبتدیان یا همان سطح Elementary را ترک گفته و آماده ورود به سطح Pre- Intermediate  شوید؛

در پایان این ترم مزه یادگیری زبان را به طور اصولی احساس کرده و از هماهنگی چهار مهارت یادگیری خود لذت می برید؛ لذت بیشتر شما نه خود یادگیری زبان بلکه این واقعیت است که حال شما اعتماد به نفس فوق العاده ای پیدا کرده اید؛ چون با ابزارهای شگفت انگیزی همچون  دوربین شکاری ده- ده – ده“   کار کرده که یادگیری شما را متحول کرده اند. دنیای یادگیری شما اینک دگرگون شده است، همچنان به راهتان ادامه دهید.

 

نام درس

Elementary  SG5  خودآموز زبان انگلیسی

تعداد جی برگ

 ۴۳۳۶ -تعداد کل جی برگ ها  

 term 1 – ۱۱۸۴

term 2 – ۱۴۲۴  

 Synonym-Antonym- ۶۵۶  

  Real 1-Listening  & Speaking ، ۳۶۵idioms،  Story: The girl with red hair  –۱۰۷۲  

محتویات

جی برگ ها:

·  جی برگ های ترم ۱ و ۲  شامل ( فونتیک، لغات و ترجمه فارسی،  گرامر، جمله سازی، بکار بردن لغات در جمله)

·  جی برگ های مترادف ، متضاد و تعاریف

·  جی برگ های ۳۶۵ اصطلاح برای ۳۶۵ روز

·  جی برگ های Story: The girl with red hair

·  جی برگ های کتاب Real 1-Listening  & Speaking (    unit   ا الی ۸ )

کتاب ها:

· کتاب های ترم ۱ و ۲ شامل( لغات و ترجمه فارسی، گرامر و قواعد، مکالمه، تمرین، متن ضبط شده، پاسخ به تمرینات، تمرینات دوره ای، جملات برای تمرین، لغت نامه)

· کتاب Real 1-Listening  & Speaking

· کتاب  Story: The girl with red hair

· کتاب تیله های من

· کتاب چک لیست (Work)

 CD,DVD

· سی دی ترم ۱و۲    )لغات و ترجمه فارسی، مکالمه، جملات برای تمرین)

· دی وی دی فیلم آموزشی (This is Britain )

· سی دی Story: The girl with red hair

· سی دی Real 1-Listening  & Speaking

سایر محتویات

· کیسه پاداش های فوری شامل : تیله (۱۲۶ عدد تیله ریز  و ۲۰ عدد تیله متوسط )

· نقشه راه (راهنمای تصویری شروع تا پایان)

· بروشور مصاحبه با جی پنجی های موفق

· بروشور راهنمای استفاده از محصول

 

مشاهده مشخصات سایر سطوح SG5

خود آموز زبان انگلیسی Pre-Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Upper Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Advanced 1 – SG5

 

 سوالات متداول

۱- آیا با sg5 ها می توانیم مکالمه داشته باشیم؟

بله حتما، هدف اصلی این بسته ها تسلط کامل به مکالمه می باشد. بدین منظور علاوه بر کتابهای ترمیک، به صورت اختصاصی کتابها و سی دی هایی جهت آموزش وتسلط هر چه بیشتر شما بر روی مهارت listening و spraking وجود دارد.

 

۲-با توجه به نبود معلم و کلاس ما از کجا متوجه شویم که همه موارد آموزشی را یاد گرفته ایم؟

در این بسته های خودآموز مهمترین ابزار و روش سنجش یادگیری شما جعبه جی۵ است.بدین صورت که تمام مطالب کتابها جی برگ نویسی شده است و شما حدود چهار هزار و پانصد جی برگ را وارد جعبه می کنید و طبق اصول جعبه و بر اساس منحنی فراموشی اپینگ هاوس جی برگ ها وارد بازی لذت بخش تکرار می شوند و زمانی که شما آنها کاملا می گیرید و به حافظه بلند مدتتان منتقل می کنید، جی برگ ها یکی یکی از خانه پنجم جعبه خارج می گردند و فرایند یادگیری شما در جریان است. با این تفاوت که این بار یادگیری شما همیشگی و بدون فراموشی است.

ebing-hous

 

۳- ما با این بسته ها فقط گرامر یاد می گیریم؟

خیر، با این بسته ها علاوه بر گرامر شما صدها لغت،تلفظ صحیح ،مهارت های نوشتن ،خواندن ،گوش دادن و صحبت کردن را یاد خواهید گرفت.

 

grammer

 

۴-چطوری مشکل گرامر ما بر طرف می شود؟

در این بسته ها ابتدا گرامر به طور کامل و به زبان فارسی به شما آموزش داده می شود و سپس کاربرد آنها را در جمله. مهتر اینکه شما در کتابها تمرین های جالبی برای یادگیری کاربردی گرامرها دارید. همچنین کلیه نکات گرامری و کاربردشان جی برگ نویسی شده تاشما با کمک جی۵ آنها را برای همیشه یاد بگیرید.

۵-آیا بعد از خواندن این بسته های خودآموز می توانیم متوجه اخبار بشویم و فیلم ببینیم؟

البته که خواهید توانست. شما توسط کتاب اختصاصی listening  و فیلم های آموزشی این بسته ها به طور کامل روی مهارت شنیداری خود کار می کنید و همچنین توسط یادگیری دایره ی واژگان گسترده، دیگر هیچ مانعی برای متوجه شدن اخبار و لذت بردن از فیلم ها  باقی نمی ماند.

۶-بعد از استفاده از این پکیج ها می توانیم در آزمون آیلس شرکت کنیم؟

بله حتما و شما می توانید انتظار داشته باشید که بعد از به پایان رسانیدن بسته ویژه آیلتس نمره بالای ۷ را از این آزمون بگیرید.

این بسته ها از سطح ابتداییElementry  تا پبشرفته Advanced به شما آموزش می دهند و بعد از رسیدن به سطح پیشرفته بسته ای مجزا برای آیلتس وجود دارد که روی مهارت های آیلتس و نیز نکاتی که فارسی زبانان درآن به طور مکرر دچارخطا می شوند،کار می کند.

۷-آیا استفاده از SG5 به تنهایی برای تسلط کامل به زبان انگلیسی کافی ست و دیگر نیازی به کلاسهای جانبی نیست؟

بله دقیقا همینطور است. هر چند در صورت تمایل، شخص می تواند به صورت همزمان هم کلاس برود و هم از بسته های SG5 استفاده کند ولی اصلا لزومی به این کار نیست.

هر چند که یادگیری زبان انگلیسی یک امر همه جانبه می باشد و هر چه شخص بیشتر درگیر یادگیری انگلیسی از منابع مختلف شود سریعتر و قوی تر به تسلط می رسد . به همین دلیل پیشنهاد می گردد در حین استفاده از SG5 شخص از منابع مفرح دیگری مانند خواندن کتابهای داستان متعدد و دیدن فیلم ،خود را هر چه بیشتر در معرض یادگیری زبان قرار دهد.

۸-آیا هر شخصی به تنهایی و بدون نیاز به معلم و کلاس می تواند مطالب SG5 را کاملا یاد گیرد و مسلط شود؟

بله حتما. دراین بسته ها به زبان ساده وعلمی و بر پایه اصول خودآموزی(Self Study) تمام مطالب آموزش داده می شود، به نحوی که بدون نیاز به هر گونه کلاس و معلمی شخص تمامی مطالب را می آموزد و با جی۵ برای همیشه یاد می گیرد.

با این وجود برای اطمینان شخص و مراقبت از رها نشدن فرایند یادگیری زبان، گروه کارشناسان زبان جی۵ به صورت علمی کلیه فراگیران عزیز راپشتیبانی می کنند.

۹-آیا این بسته ها صرفا برای اشخاص و سطوح زبانی خاص مناسب هستند؟

خیر، این بسته برای تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، مناسب می باشند.این بسته ها در پنج سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند تا پاسخگوی هر نیازی باشند، در هر سن و مقطع تحصیلی.

 شما با توجه به نیاز و سطح زبان خود و نیز با کمک مشاوران ما بسته مناسب خود را انتخاب می نمایید.

از سطح ابتدایی (یعنی از اولین گرامر ها) تا پیشرفته و همچنین کسانی که به سطح پیشرفته رسیده و می خواهند روی مهارت آیلتس خود کار کنند. این پکیج ها در سطح های مختلف طبقه بندی شده است.

۱۰-آیا در بسته های  SG5هر چهار مهارت زبان را به صورت همزمان تقویت می شود ؟

بله، یکی از مهمترین مزیت های SG5  این است که شخص هم از لحاظ مهارتهای مکالمه (Listening & Speaking) و هم از الحاظ دامنه واژگان و مهارت خواندن ونوشتن (Reading& Writing)  به صورت همزمان رشد می کند .

همین مزیت موجب می گردد شخص زبان انگلیسی را کاملا کاربری می آموزد و می توانند تمامی نیازهایش را مرتع سازد.

4-maharat

۱۱-بعد از خرید بسته های SG5 خدمات پشتیبانی به چه نحوی است ؟

بعد از خرید، مشاورین زبان جی۵  با شما تماس می گیرند. در تماس اول به منظور اطمینان از شروع سریع، قدرتمند و بدون خطا ی شما فراگیر عزیز می باشد. طی این تماس تک تک محتواهای موجود در بسته ها و نحوه ی کار با آنها به صورت کامل توضیح داده می شود، به نحوی که فراگیر جدید با تسلط کامل و بدون ابهام کار با بسته خود را شروع می کند..

در تماس های بعدی (تماس دوم، سوم، چهارم ) مهم ترین هدف پشتیبانی، پیگیری رها نکردن فرایند یادگیری با sg5 تا گرفتن نتیجه نهایی می باشد. بدین ترتیب تاکید بر پایبندی تایم دکتر حسابی و پاسخ دهی به سوالات احتمالی فراگیر ، انگیزه دادن و سنجش میزان رضایت فراگیر از اهداف اصلی این پشتیبانی می باشد.

poshtibani

مسیر کلی شما در خودآموز SG5

sg5-1

تضمین نتیجه از ما در قبال تعهد ۳۰ دقیقه ای روزانه شما

gharardad

 

شما می‌توانید به طرق زیر جهت خرید خودآموز SG5 اقدام نمایید.

 

۱-شهروندان تهرانی:

آدرس فروشگاه: تهران، خیابان انقلاب، پاساژ فروزنده، طبقه همکف، فروشگاه جی ۵

شماره تماس: ۶۶۹۶۷۳۱۵-۰۲۱

۲-  شهروندان استان البرز

آدرس فروشگاه: کرج ، میدان آزادگان ، پاساژ رضا ، فروشگاه جی ۵

شماره تماس: ۳۲۲۴۸۹۴۵-۰۲۶

۳- ارسال از طریق شبکه پستی

برای خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۶۶۹۷۹۵۰۰-۰۲۱

۴- خرید اینترنتی

برای خرید از  لینک  زیر اقدام نمایید.

www.g5g5.ir/shop

خرید Elementary SG5، ترم ۱ و ۲ به لینک زیر بروید

Elementary SG5

 

 

(5 votes, average: 3,80 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 2

  1. خود آموز زبان انگلیسی Elementary SG5

    ممنون از مطالب خوب تون. جی ۵ برای یادگیری و به خاطر سپردن مطالب بسیار مفیده به خصوص در مورد زبان انگلیسی من فکر می کنم تاثیر زیادی داشته باشه.

    1. خود آموز زبان انگلیسی Elementary SG5

      سلام دوست عزیز
      ممنون باعث افتخار ماست که توانسته ایم نظر مثبت شما را جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

داستان موفقیت اس جی پنجی ها

(4 votes, average: 4,50 out of 5)
Loading...

معرفی خودآموز SG5

دانلود بروشورخود آموز زبان انگلیسی

.

.

جی ۵ چیست ؟

مطمئنا تا به حال برایتان پیش آمده که واژه یا اصطلاحی انگلیسی را که قبلا بارها تکرار کرده اید و به زحمت یاد گرفته اید را اکنون به یاد نیاورید. این بدین دلیل است که مطالبی را که آموخته اید به طور کامل وارد حافظه دراز مدت شما نشده اند و شما سعی بر حفظ آنها برای تمامی عمر نکرده اید. حال چگونه می توان مطلب ، نکته ، کلمه و یا حتی شماره تلفنی را به حافظه بلند مدت سپرد و هرگز آن را فراموش نکرد. جی ۵ در واقع یک روش یادگیری و به خاطر سپاری مطالب توسط وسیله ای است که بسیار ساده و قدرتمند عمل میکند. این وسیله با تکیه واستفاده از قاعده منحنی فراموشی ابینگ هاووس، پاداش های فوری اسکینر، قانون همه چیز یا هیچ چیز گاترین و تداعی تکرار، مطالب را وارد حافظه بلند مدت شما می کند.

20

از جمله مهمترین مزیت این روش منحصر به فرد در بسته خودآموز SG5 شما:

۱- باعث می شود تا یادگیری زبان را نیمه کاره رها نکنید، به عبارتی دیگر پاداش های فوری که اساس هر “بازی ” است در این روش باعث می شود احساس کنید در حال مسابقه دادن با خودتان هستید و کسب امتیازهای جی برگیتان لذت ببرید.

۲- باعث می شود هر مطلبی را به حافظه درازمدت خود منتقل کنید.

جی۵ مخفف جعبه یادگیری پنج خانه ای است.جی۵ به عنوان ثبت اختراع و تحت شماره ۳۱۳۵۰ ثبت گردیده است و دارای تاییدیه رسمی دفتر تکنولوژی آموزشی وزارت آموزش و پرورش نیز می باشد.

ghalebsabte-ekhtera

مشکل شما راه حل ما

مشکل شما:

همیشه زمانی که تصمیم میگیرم یادگیری زبان را شروع کنم خیلی شوق دارم و زمان خوبی را به آن اختصاص می دهم ولی بعد از مدتی این زمان کم و کم تر می شود تا اینکه حذف می شود.

راه حل ما:

تایم دکتر حسابی: ابزاری که کمک می کند ما به نظم و انظبا طی دست یابیم که برای رسیدن به هدف به آن نیازمندیم. عادتی که به ما کمک می کند تا با تمرینهای روزانه همیشه آماده باشیم و در مسیر هدف باقی بمانیم. چیزی شبیه به ورزشهای روزانه یک ورزشکار برای داشتن قوای جسمانی آماده. به عنوان مثال خود شما چند بار تا بحال علی رغم اینکه یادگیری زبان را دوست داشته اید، انجام آن را نیمه کاره رها کرده اید؟ بدون شک یکی از علل مهم آن این بود که یادگیری زبان برای شما به یک عادت پایدار و یک انضباط درونی تبدیل نشده بود. پس هر یک از ما برای اینکه چنین عادتی را در خود ایجاد کرده و سپس آن را پایدار کنیم نیازمند یک ابزار فکری هستیم.این ابزار همان تایم دکتر حسابی است.

3

مشکل شما:

در بعضی از لحظات به این نتیجه می رسم که چقدر خوب است اگر به زبان مسلط باشم و تصمیم می گیرم که یادگیری را شروع کنم ولی بعد از مدتی دوباره یادگیری را رها میکنم.

راه حل ما:

دوربین شکاری ده-ده-ده: ابزاری برای هدف گذاری و تصمیم گیری. ابزاری که به ما کمک می کند اثرات تصمیم خود را در زمان حال،میان مدت و بلند مدت شکار کرده و در معرض دید خود قرار دهیم تا موجب شود یک تصمیم همه جانبه بگیریم و تصمیم گیری ما صرفا بر پایه احساسات لحظه ای نباشد و زمانی که عمیقا اثرات تصمیم خود را در دراز مدت ارزیابی می کنیم در پایبندی به آن فوق العاده مصمم تر خواهیم شد.

2

مشکل شما:

همیشه وقتی تصمیم می گیرم یادگیری را شروع کنم در شروع خیلی شاداب هستم و با شوق شروع می کنم ولی بعد از مدتی انگیزه و شادابی کم رنگ و کم رنگ تر می شود تا اینکه دیگر ذوقی برای ادامه یادگیری باقی نمی ماند.

راه حل ما:

تیله اندازی: هدف این ابزار جشن های کوچک روزانه در سفر طولانی ما در مسیر یادگیری زبان است. ابزاری برای شاداب بودن در جاده یاد گیری تا رسیدن به مقصد. در اکثر مواقع مسیر رسیدن به اهدافی که مطلوب ما هستند ومنافع زیادی به دنبال دارند، مسیرهایی لذت بخش نیستند. مثلا یادگیری زبان از لحظه شروع تا پایان یک مسیر طولانی است که شخص باید با یک انظباط درونی و گذشتن از خیلی از لذت ها به آن است و چون مغز ما ترجیح می دهد از کارهای دردناک دوری کند و به کارهای لذت بخش بپردازد در یادگیری زبان نیز علی رغم منافع زیادی که برای شخص به دنبال دارد، نیمه کاره رها می شود چون این کار برایمان رنج و زحمت دارد، باید یک لغت یا اصطلاح را بارها و بارها تکرار کنیم و این خسته کننده و رنج آور است اینکه سر ساعت خاصی به یادگیری زبان بپردازیم در حالی که می توانیم جلو تلویزیون لم داده و سریال مورد علاقه خودمان را نگاه کنیم و بدون شک اولی برای مغز ما پیام رنج و زحمت دارد و دومی پیام لذت. طبیعی است که به راحتی با یک توجیه کوچک انظباط تعهد داده شده را کنار گذاشته و لذت دم دست را ترجیح خواهیم داد. خب چاره چیست؟ اگر به جنگ مغزمان برویم حتما شکست می خوریم ولی اگر با همان لذت- درد با ذهنمان صحبت کنیم و خودمان ان را مدیریت کنیم پیروز میدان خواهیم شد. اگر کاری کنیم که انظباط لذت بخش شود آنگاه تداوم آن حتمی خواهد بود درست مثل داروی تلخی که یک روکش شیرین دارد. ابزار تیله اندازی همین کار را برای ما می کند.

6

مشکل شما:

یادگیری زبان را شروع می کنم و لی بعد گذشت یک مدت انگیزه ام را از دست می دهم و کار را رها می کنم.

راه حل ما:

موشک انگیزه: با موشک انگیزه به سمت هدفی که انتخاب کرده اید و تصمیمی که گرفته اید پرواز می کنید. این ابزار در حقیقت برای مواقعی است که احساس می کنید انگیزه تان کم شده است و باید کاری کنید. این ابزار وقتی کاربرد دارد که حرکت به سمت یک هدف را شروع کرده اید ولی آن را نیمه کاره رها کرده اید و حالا می خواهید به جاده برگردید اما احساس می کنید انگیزه ندارید.

18

مشکل شما:

 من هر وقت یادگیری زبان رو شروع می کنم در برنامه ریزی دچار مشکل می شم و هیچ نمیتونم همزمان روی چهار مهارتم کار کنم.

راه حل ما:

چک لیست: این ابزار در مسیر یادگیری خود آموز SG5 نقش کلیدی دارد.این ابزار به شما کمک موثری می کند تا از مسیر اصلی خارج نشوید به عبارتی دیگر در کلاس این معلم است که حواسش به تایم کلاس درس است تا نظم زمان بندی برقرار بماند. مثلا بیست دقیقه صرف تمرین Listening شود و بیست دقیقه صرف Vocab و…

دانش آموزان در کلاس دغدغه این زمان بندی را ندارند ولی شما در این خوداموز قرار است که در هر دو نقش معلم و دانش آموز ظاهر شوید و اگر مواظب این زمانبندی نباشید موجب می شود نتایج ضعیف بگیرید. ابزار چک لیست کمک می کند تا شما در هر دو نقش بهتر و مطمئن تر ظاهر شوید.

ابزار چک لیست در SG5 برای شما که در پرواز یادگیری زبان هستید باعث می شود در مسیر بمانید و از آن خارج نشوید تا به مقصد برسید. درست مانند خلبانی که مختصات جغرافیای فرود را به هواپیمای در حال پرواز می دهد و هواپیما اتوماتیک وار مسیر خود را دائما به سمت فرودگاه مورد نظر تنظیم می کند و البته خلبان هم آسوده به دیگر دغدغه های کنترل هواپیما می رسد. ابزار چک لیست هم همین کار را برای شما که در پرواز یادگیری زبان هستید انجام می دهد فقط کافی است تیک بزنید ، درست مثل خلبانی که باید دکمه ها ی داخل کابین را بزند. حالا شما تمام حواستان را صرف یادگیری می کنید و دیگر نگران چگونگی اجرای برنامه نیستید. شما به خوبی هدایت می شوید بدون اینکه معلم و استادی در کار باشد.

 12    1

خودآموزهای SG5:

بالاخره به این نتیجه رسیده اید که چقدر خوب است به زبان انگلیسی مسبط باشید تصمیم می گیرید و یادگیری را شروع می کنید، اما بعد از مدتی دوباره آن را رها می کنید . علت آن است که از ابزارها و تکنیک های مناسب استفاده نکرده اید.

با خود آموزهای SG5  هرگز یادگیری زبان را نیمه کاره رها نخواهید کرد. این خودآموز در پنج سطح    Elementary , Pre-  Intermediate, Intermediate , Upper Intermediate , Advanced  طراحی شده اند که هر سطح شامل دو ترم می باشد .

بعد از اتمام سطح  Advanced  می توانید برای آمادگی در آزمون IELTS  بسته خودآموز IELTS  را شروع کرده و کاملا برای آزمون و کسب نمره مطلوب آماده شوید.

SG52

Elementary SG5 (مخصوص آموزش زبان انگلیسی در سطح Elementry، مقدماتی و شامل ترم های ۱ و ۲ ) می باشد.

بالاخره به این نتیجه می رسید که چقدر خوب است  به زبان مسلط باشید و تصمیمتان را هم می گیرید که یادگیری را شروع کنید اما بعد از مدتی دوباره آن را رها می کنید. علت آن است که از ابزاری مناسب استفاده نکرده اید، ابزاری که بتواند موتور انگیزه شما را همچنان روشن نگه دارد. خوشبختانه ما این نوید را برای شما عزیزان داریم که در این مجموعه با ابزارهای فوق العاده کاربردی آشنا می شوید، از جمله آن ها ” دوربین شکاری ده- ده – ده“  است که در تصمیم گیری و هدف گذاری به شما کمک می کند و در حقیقت هدف و قطب نمای شما در صعود به قله تسلط بر زبان است. با کمک آن، اثرات تصمیم خود را در زمان حال،میان مدت و بلند مدت شکار کرده و در معرض دید خود قرار می دهید تا موجب شود یک تصمیم همه جانبه بگیرید و تصمیم گیری تان صرفا بر پایه احساسات لحظه ای نباشد و زمانی که عمیقا اثرات تصمیم خود را در دراز مدت ارزیابی می کنید در پایبندی به آن فوق العاده مصمم تر خواهید شد.

آقای محمد احمدی از جی۵ ایهای فوق العاده موفق و دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است که جی۵ را ”تکنولوژی برتر درعصر ارتباطات “می داند. با وجود این که در کودکی دچار فلج اطفال شده است، اجازه نداده مشکلات جسمی مانعی  در راه موفقیتش باشد. جالب این که فقط یک ترم کلاس زبان رفته است اما با همت بلند خود و بهره گیری از جی۵ به زبان انگلیسی و عربی مسلط است و هم اینک اخبار را به زبان انگلیسی گوش می دهد،مکالمه می کند و روزنامه را نیز به زبان انگلیسی مطالعه می کند.

ترم یک

هدف این ترم آن است که شما با کمک «فکر افزار جی ۵» به عنوان محور اصلی یادگیری و همچنین آشنایی با ابزارهایی که باعث تداوم یادگیری و رها نکردن زبان می شوند پایه های یادگیری صحیح زبان انگلیسی را مستحکم کرده و عملا مهارت های چهارگانه خود را به یکدیگر نزدیک  کنید؛ برای مثال ممکن است شما در listening  وspeaking نقطه ضعف داشته باشید ولی در reading و writing وضعیت بهتری داشته باشید؛ ترم اول بهترین فرصت برای تقویت مهارت های ضعیف شماست. توصیه اکید ما آن است که حتما این ترم را به پایان برسانید، چون کار با فکر افزار جی ۵ و دیگر ابزارهای یادگیری و کنترل از مهم ترین الزامات موفقیت در SG5 است.

ترم دو :

هدف این ترم یکسان سازی چهار مهارت اصلی زبان reading، writing، speaking، listeningاست؛ شما در این ترم نقاط ضعف خودتان را که بیشترlistening  ،speaking است را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده اید و اینک مهارت چهارگانه شما بسیار به هم نزدیک شده است؛ شما در این ترم کم کم آماده می شوید که اردوی مبتدیان یا همان سطح Elementary را ترک گفته و آماده ورود به سطح Pre- Intermediate  شوید؛

در پایان این ترم مزه یادگیری زبان را به طور اصولی احساس کرده و از هماهنگی چهار مهارت یادگیری خود لذت می برید؛ لذت بیشتر شما نه خود یادگیری زبان بلکه این واقعیت است که حال شما اعتماد به نفس فوق العاده ای پیدا کرده اید؛ چون با ابزارهای شگفت انگیزی همچون  دوربین شکاری ده- ده – ده“   کار کرده که یادگیری شما را متحول کرده اند. دنیای یادگیری شما اینک دگرگون شده است، همچنان به راهتان ادامه دهید.

 

نام درس

Elementary  SG5  خودآموز زبان انگلیسی

تعداد جی برگ

 ۴۳۳۶ -تعداد کل جی برگ ها  

 term 1 – ۱۱۸۴

term 2 – ۱۴۲۴  

 Synonym-Antonym- ۶۵۶  

  Real 1-Listening  & Speaking ، ۳۶۵idioms،  Story: The girl with red hair  –۱۰۷۲  

محتویات

جی برگ ها:

·  جی برگ های ترم ۱ و ۲  شامل ( فونتیک، لغات و ترجمه فارسی،  گرامر، جمله سازی، بکار بردن لغات در جمله)

·  جی برگ های مترادف ، متضاد و تعاریف

·  جی برگ های ۳۶۵ اصطلاح برای ۳۶۵ روز

·  جی برگ های Story: The girl with red hair

·  جی برگ های کتاب Real 1-Listening  & Speaking (    unit   ا الی ۸ )

کتاب ها:

· کتاب های ترم ۱ و ۲ شامل( لغات و ترجمه فارسی، گرامر و قواعد، مکالمه، تمرین، متن ضبط شده، پاسخ به تمرینات، تمرینات دوره ای، جملات برای تمرین، لغت نامه)

· کتاب Real 1-Listening  & Speaking

· کتاب  Story: The girl with red hair

· کتاب تیله های من

· کتاب چک لیست (Work)

 CD,DVD

· سی دی ترم ۱و۲    )لغات و ترجمه فارسی، مکالمه، جملات برای تمرین)

· دی وی دی فیلم آموزشی (This is Britain )

· سی دی Story: The girl with red hair

· سی دی Real 1-Listening  & Speaking

سایر محتویات

· کیسه پاداش های فوری شامل : تیله (۱۲۶ عدد تیله ریز  و ۲۰ عدد تیله متوسط )

· نقشه راه (راهنمای تصویری شروع تا پایان)

· بروشور مصاحبه با جی پنجی های موفق

· بروشور راهنمای استفاده از محصول

 

مشاهده مشخصات سایر سطوح SG5

خود آموز زبان انگلیسی Pre-Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Upper Intermediate SG5

خود آموز زبان انگلیسی Advanced 1 – SG5

 

 سوالات متداول

۱- آیا با sg5 ها می توانیم مکالمه داشته باشیم؟

بله حتما، هدف اصلی این بسته ها تسلط کامل به مکالمه می باشد. بدین منظور علاوه بر کتابهای ترمیک، به صورت اختصاصی کتابها و سی دی هایی جهت آموزش وتسلط هر چه بیشتر شما بر روی مهارت listening و spraking وجود دارد.

 

۲-با توجه به نبود معلم و کلاس ما از کجا متوجه شویم که همه موارد آموزشی را یاد گرفته ایم؟

در این بسته های خودآموز مهمترین ابزار و روش سنجش یادگیری شما جعبه جی۵ است.بدین صورت که تمام مطالب کتابها جی برگ نویسی شده است و شما حدود چهار هزار و پانصد جی برگ را وارد جعبه می کنید و طبق اصول جعبه و بر اساس منحنی فراموشی اپینگ هاوس جی برگ ها وارد بازی لذت بخش تکرار می شوند و زمانی که شما آنها کاملا می گیرید و به حافظه بلند مدتتان منتقل می کنید، جی برگ ها یکی یکی از خانه پنجم جعبه خارج می گردند و فرایند یادگیری شما در جریان است. با این تفاوت که این بار یادگیری شما همیشگی و بدون فراموشی است.

ebing-hous

 

۳- ما با این بسته ها فقط گرامر یاد می گیریم؟

خیر، با این بسته ها علاوه بر گرامر شما صدها لغت،تلفظ صحیح ،مهارت های نوشتن ،خواندن ،گوش دادن و صحبت کردن را یاد خواهید گرفت.

 

grammer

 

۴-چطوری مشکل گرامر ما بر طرف می شود؟

در این بسته ها ابتدا گرامر به طور کامل و به زبان فارسی به شما آموزش داده می شود و سپس کاربرد آنها را در جمله. مهتر اینکه شما در کتابها تمرین های جالبی برای یادگیری کاربردی گرامرها دارید. همچنین کلیه نکات گرامری و کاربردشان جی برگ نویسی شده تاشما با کمک جی۵ آنها را برای همیشه یاد بگیرید.

۵-آیا بعد از خواندن این بسته های خودآموز می توانیم متوجه اخبار بشویم و فیلم ببینیم؟

البته که خواهید توانست. شما توسط کتاب اختصاصی listening  و فیلم های آموزشی این بسته ها به طور کامل روی مهارت شنیداری خود کار می کنید و همچنین توسط یادگیری دایره ی واژگان گسترده، دیگر هیچ مانعی برای متوجه شدن اخبار و لذت بردن از فیلم ها  باقی نمی ماند.

۶-بعد از استفاده از این پکیج ها می توانیم در آزمون آیلس شرکت کنیم؟

بله حتما و شما می توانید انتظار داشته باشید که بعد از به پایان رسانیدن بسته ویژه آیلتس نمره بالای ۷ را از این آزمون بگیرید.

این بسته ها از سطح ابتداییElementry  تا پبشرفته Advanced به شما آموزش می دهند و بعد از رسیدن به سطح پیشرفته بسته ای مجزا برای آیلتس وجود دارد که روی مهارت های آیلتس و نیز نکاتی که فارسی زبانان درآن به طور مکرر دچارخطا می شوند،کار می کند.

۷-آیا استفاده از SG5 به تنهایی برای تسلط کامل به زبان انگلیسی کافی ست و دیگر نیازی به کلاسهای جانبی نیست؟

بله دقیقا همینطور است. هر چند در صورت تمایل، شخص می تواند به صورت همزمان هم کلاس برود و هم از بسته های SG5 استفاده کند ولی اصلا لزومی به این کار نیست.

هر چند که یادگیری زبان انگلیسی یک امر همه جانبه می باشد و هر چه شخص بیشتر درگیر یادگیری انگلیسی از منابع مختلف شود سریعتر و قوی تر به تسلط می رسد . به همین دلیل پیشنهاد می گردد در حین استفاده از SG5 شخص از منابع مفرح دیگری مانند خواندن کتابهای داستان متعدد و دیدن فیلم ،خود را هر چه بیشتر در معرض یادگیری زبان قرار دهد.

۸-آیا هر شخصی به تنهایی و بدون نیاز به معلم و کلاس می تواند مطالب SG5 را کاملا یاد گیرد و مسلط شود؟

بله حتما. دراین بسته ها به زبان ساده وعلمی و بر پایه اصول خودآموزی(Self Study) تمام مطالب آموزش داده می شود، به نحوی که بدون نیاز به هر گونه کلاس و معلمی شخص تمامی مطالب را می آموزد و با جی۵ برای همیشه یاد می گیرد.

با این وجود برای اطمینان شخص و مراقبت از رها نشدن فرایند یادگیری زبان، گروه کارشناسان زبان جی۵ به صورت علمی کلیه فراگیران عزیز راپشتیبانی می کنند.

۹-آیا این بسته ها صرفا برای اشخاص و سطوح زبانی خاص مناسب هستند؟

خیر، این بسته برای تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی هستند، مناسب می باشند.این بسته ها در پنج سطح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده اند تا پاسخگوی هر نیازی باشند، در هر سن و مقطع تحصیلی.

 شما با توجه به نیاز و سطح زبان خود و نیز با کمک مشاوران ما بسته مناسب خود را انتخاب می نمایید.

از سطح ابتدایی (یعنی از اولین گرامر ها) تا پیشرفته و همچنین کسانی که به سطح پیشرفته رسیده و می خواهند روی مهارت آیلتس خود کار کنند. این پکیج ها در سطح های مختلف طبقه بندی شده است.

۱۰-آیا در بسته های  SG5هر چهار مهارت زبان را به صورت همزمان تقویت می شود ؟

بله، یکی از مهمترین مزیت های SG5  این است که شخص هم از لحاظ مهارتهای مکالمه (Listening & Speaking) و هم از الحاظ دامنه واژگان و مهارت خواندن ونوشتن (Reading& Writing)  به صورت همزمان رشد می کند .

همین مزیت موجب می گردد شخص زبان انگلیسی را کاملا کاربری می آموزد و می توانند تمامی نیازهایش را مرتع سازد.

4-maharat

۱۱-بعد از خرید بسته های SG5 خدمات پشتیبانی به چه نحوی است ؟

بعد از خرید، مشاورین زبان جی۵  با شما تماس می گیرند. در تماس اول به منظور اطمینان از شروع سریع، قدرتمند و بدون خطا ی شما فراگیر عزیز می باشد. طی این تماس تک تک محتواهای موجود در بسته ها و نحوه ی کار با آنها به صورت کامل توضیح داده می شود، به نحوی که فراگیر جدید با تسلط کامل و بدون ابهام کار با بسته خود را شروع می کند..

در تماس های بعدی (تماس دوم، سوم، چهارم ) مهم ترین هدف پشتیبانی، پیگیری رها نکردن فرایند یادگیری با sg5 تا گرفتن نتیجه نهایی می باشد. بدین ترتیب تاکید بر پایبندی تایم دکتر حسابی و پاسخ دهی به سوالات احتمالی فراگیر ، انگیزه دادن و سنجش میزان رضایت فراگیر از اهداف اصلی این پشتیبانی می باشد.

poshtibani

مسیر کلی شما در خودآموز SG5

sg5-1

تضمین نتیجه از ما در قبال تعهد ۳۰ دقیقه ای روزانه شما

gharardad

 

شما می‌توانید به طرق زیر جهت خرید خودآموز SG5 اقدام نمایید.

 

۱-شهروندان تهرانی:

آدرس فروشگاه: تهران، خیابان انقلاب، پاساژ فروزنده، طبقه همکف، فروشگاه جی ۵

شماره تماس: ۶۶۹۶۷۳۱۵-۰۲۱

۲-  شهروندان استان البرز

آدرس فروشگاه: کرج ، میدان آزادگان ، پاساژ رضا ، فروشگاه جی ۵

شماره تماس: ۳۲۲۴۸۹۴۵-۰۲۶

۳- ارسال از طریق شبکه پستی

برای خرید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۶۶۹۷۹۵۰۰-۰۲۱

۴- خرید اینترنتی

برای خرید از  لینک  زیر اقدام نمایید.

www.g5g5.ir/shop

خرید Elementary SG5، ترم ۱ و ۲ به لینک زیر بروید

Elementary SG5

 

 

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 27

  1. معرفی خودآموز SG5

    سلام. من۱۰ یا ۱۵ سال پیش همه ی این بسته رو خریدم الان سی دی ها قابل استفاده نیستن امکانش هست فایل ها رو برام ایمیل کنید؟

    1. معرفی خودآموز SG5

      سلام دوست عزیز
      بسته های SG5 مدت سه چهار ساله که از رده خارج شدن و بسته های آموزش زبان انگلیسی doit جایگزین اونها شده اند که نسب به SG5 به روزتر و کامل تر هستن. در دوره های آموزش زبان انگلیسی doit علاوه بر محتوای آموزشی که بسیار متنوع و جذاب طراحی شده اند کلاس های آنلاین نیز برگزار می شوند که با شرکت در این کلاس ها می تونین هر سوالی که دارین از مربی خود بپرسن تا براتون توضیح بده. با عضویت در گروه های تعاملی و انجام تمرین های متنوعی هم که برای شما در نظر گرفته شده می تونین مهارت های گفتاری و نوشتاری خودتون رو به بهترین نحو تقویت کنین. همچنین جدیدترین قابلیتی که اخیرا به دوره های آموزش زبان انگلیسی doit اضافه شده اپلیکیشن همیار doit است. با نصب این اپلیکیشن می تونین تمام فایل های صوتی و تصویری و همچنین فایل های پی دی اف کتاب های درسی رو بر روی گوشی همراهتون داشته باشین. همچنین مربی به صورت روزانه جزوات درسی رو داخل این اپلیکیشن ارسال میکنه و برای شما مشخص میکنه که چه مطالبی رو باید مطالعه کنین و چه تمرینهایی رو برای اون روز انجام بدین. شما دوست عزیز که قبلا با دوره های SG5 مطالعه داشتین میتونین با روابط عمومی (۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰) تماس بگیرین تا مشاورین ما شما رو راهنمایی کنن که چطور می تونین مطالعتون رو با بسته های doit ادامه بدین و از مزیت های بیشمار این دوره ها بهره ببرین. براتون آرزوی موفقیت دارم.

  2. معرفی خودآموز SG5

    سلام برای یادگیری در حد تافل، کلا چند ترم از جی ۵ رو باید یاد بگیریم؟ اصلا جی ۵ کلا چند ترمه؟

    1. معرفی خودآموز SG5

      سلام محمد عزیز
      بسته های خودآموز زبان انگلیسی doit از پنج سطح و هفده ترم تشکیل شدن. اگه شما روزانه بیست دقیقه تا نیم ساعت برای مطالعه زمان بگذارین هر بسته رو در کمتر از دو ماه به پایان خواهید رسوند اما اگه وقت آزاد بیشتری در اختیار دارین با اختصاص دادن تایم بیشتر خواهید تونست هر ترم رو زودتر به پایان برسونین و وارد ترم بعدی بشین. انتهای سطح upper intermediate که همون ترم ۱۴ میشه معادل با نمره ۵.۵ آیلتس و ۴۶ تا ۵۹ تافله و انتهای ترم advanced 1 معادل با نمره ۷ آیلتس و ۹۴ تا ۱۰۱ تافله. اینکه در چه مدت زمانی خواهید تونست به سطح پیشرفته برسین کاملا بستگی به این داره که در آغاز چه مقدار دانش زبانی دارین و دوم اینکه چقدر برای مطالعه روزانه تون زمان میگذارین و با چه سرعتی پیش خواهید رفت. از مزایای کار با خودآموزهای جی پنج اینه که همزمان بر روی هر چهار مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیداری) شما کار خواهد شد و دیگه نیازی نیست برای تقویت هر یک از این مهارت ها به دنبال منابع جداگانه باشین. باز هم اگه نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتین شماره خودتون رو انتهای صفحه ثبت کنین تا همکاران ما با شما تماس بگیرن. امیدوارم در رسیدن به هدفتون که کسب مدرک تافله موفق باشین.

  3. معرفی خودآموز SG5

    سلام. آیا کسی که هیچ علمی در این زبان ندارد . میتواند از ابتدا شروع کند؟

    1. معرفی خودآموز SG5

      سلام دوست عزیز
      تمام افرادی که با الفبای زبان انگلیسی و کلمات ساده و ابتدایی آشنایی دارن می تونن در داخل منزل با دوره های آموزش زبان انگلیسی doit به یادگیری زبان بپردازن. در این دوره ها تمام محتوای آموزشی مورد نیاز برای شما ارسال خواهد شد یا از طریق اپلیکیشن همیار doit در دسترس شما قرار خواهند گرفت. در ابتدای دوره تیم پشتیبانی با توجه به شرایط و وقت آزادی که در اختیار دارین برنامه مخصوصی رو برای شما آماده خواهد کرد. همچنین نحوه استفاده از ابزارهای انگیزشی و فکرافزار جی ۵ به شما آموزش داده می شود. سپس به عضویت گروه های مجازی در خواهید آمد که در این گروه ها می تونین با سایر اعضای گروه و مربی به زبان انگلیسی صحبت کنین و مهارت گفتاری خودتون رو تقویت کنین. همچنین با حضور در کلاس های آنلاین می تونین سوال های درسی خودتون رو از مربی بپرسین. علاوه بر تمام اینها اپلیکیشن همیار doit رو خواهید داشت که با استفاده از این اپلیکیشن می تونین به تمام فایل های صوتی و تصویری مورد نیاز ترم بر روی گوشی همراهتون دسترسی داشته باشین. مربی هم بصورت روزانه مطالب درسی رو تدریس و داخل اپلیکیشن براتون ارسال خواهد کرد. موفق باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.