انتشارات جی5

سفرهای یادگیری موفقیت در آزمون های حقوقی، کاری نو از متخصصین جی۵

هدف این سفر آن است که با وجود جاده پر پیچ و خم آزمونهای حقوقی شما به سلامت به مقصد خود برسید.در این سفر خیال شما راحت است که با وجود منابع متعدد و پراکنده ، به غنی ترین و کامل ترین منابع دسترسی دارید و با هر شرایطی که از لحاظ زمانی داشته باشید.
راه حل ها و تور های آموزشی مختلفی برای سفر شما موجود است.
در این سفر پر فراز و نشیب شما نیاز به جی پی اسی دارید که در هر لحظه فاصله شما را نسبت به مقصد نشان دهد تا شما مطمئن باشید در جهتی درست در حال حرکت هستید و جعبه جی ۵ همان جی پی اس شماست.
در این سفر به شما کوله یادگیری موفق داده می شود که تمامی لوازم و ابزار های موفقیت در سفر را برای شما فراهم می کند.
این کوله های یادگیری شامل توشه ها یا همان منابع درسی مورد نیاز شما هستند که به صورت جی برگ های آماده تنظیم شده اند که با مرور و تکرار آنها به روش جی ۵ برای همیشه به حافظه بلند مدت شما منتقل می شود و شما در آزمون های حقوقی با تسلط کامل تمامی مواد قانونی و مطلب تفسیری را به یاد می اوید و با اطمینان کامل به تست های آزمون پاسخ می دهید.
در این سفر شما نیازمند همراهی راهنمای سفر حرفه ای هستید تا لحظات سخت سفر شما را به لحظاتی شیرین ونتیجه محور مبدل سازند، پشتیبانان جی ۵، لحظه لحظه شما را همراهی و مراقبت میکند و بهترین راه حل ها را در زمان چالش های یادگیری به شما ارائه می دهند
محتوای آموزشی سفر جی ۵:
جی برگ های آماده یا همان لقمه های یادگیری مهمترین توشه ی سفر یادگیری شما هستند که شامل کلیه قانون ها (مواد قانونی) و حقوق ها (مطالب تفسیری کتاب ها) می باشند و شما را از استرس کتاب ها و کلاس های متعدد و فراموشی مطالب و … راحت می کنند.
با این توشه های غنی برای به سلامت رسیدن به مقصد موفقیت در آزمون حقوقی به هیچ منبع دیگری نیاز ندارید.
بودجه بندی آموزشی (نقشه راه)
با توجه به زمان شروع سفر یادگیری شما، راه ها و نقشه های متفاوتی برای موفقیت شما فراهم شده است که شامل مسیر ها و راه هایی با زمان بیشتر از ۹ ماه (مسیر قدرتی)، ۶ تا ۹ ماه (مسیر سرعتی) و کمتر از ۶ ماه (همراه با چتر نجات) می باشد.
متناسب با این مسیرها برنامه ریزی ها و بوجه بندی های تخصصی و تورهای آموزشی برای شما تدارک دیده شده است و لیدرهای حرفه ای تیم پشتیبانی جی ۵ گام به گام در این سفر همراه شما هستند.

(3 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 2

  1. سفرهای یادگیری موفقیت در آزمون های حقوقی، کاری نو از متخصصین جی۵

    باسلام و خسته نباشید.اگه میشه درمورد بودجه بندی اموزشی بیشتر توضیح بدبد.باتشکر فراوان

    1. سفرهای یادگیری موفقیت در آزمون های حقوقی، کاری نو از متخصصین جی۵

      سلام
      دوست عزیز ما برای تمامی دروس با توجه به زمان باقی مانده تا ازمون مورد نظر و یا با توجه به انتخاب بسته های شما بودجه بندی داریم. من از شما خواهش می کنم برای ما توضیح دهید کدام بودجه بندی و کدام یسته اموزشی ما مدنظر شماست
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.