آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی

تعیین سطح رایگان

جی5 برای علاقمندان به زبان تعیین سطح رایگان در نظر گرفته است. این آزمون به صورت آنلاین بوده و از دقت و کیفیت بالایی برخوردار است. به منظور حفظ کیفیت آن نسبت به دیگر آزمونهای رایج آنلاین، از روشهای معتبر بین المللی استفاده شده است. لازم به ذکر است که این تعیین سطح رایگان مراحل بسیاری را طی کرده تا به این سطح از اعتبار برسد.

آنچه که مهم است، ارائه گزارش دقیق از سطح مهارت علاقمندان به زبان است. این گزارش باید به نحوی باشد که علاوه بر دقیق بودن آزمون، مهارت فرد را در هر یک از ابعاد زبان انگلیسی نشان دهد. لازم به ذکر است که در پایان هر سطح به شما گزارش تحلیلی نمایش داده می شود.

تعیین سطح رایگان - انتشارات جی5
(12 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 3

    1. تعیین سطح رایگان

      درود بر شما دوست عزیز…
      ممنونم از توجه ونظرتون…دقیقا همینطوره چون اساس روش جی ۵ بی وقفگی هست و برای اینکه شما نسبت به مطالعه ی زبان وفادار و شرطی بشین نیاز هست هرروز حتما برای مطالعه زمان بزارین اما این تایمی که هرروز برای یادگیری اختصاص میدین باتوجه به شرایط زبان آموزان متغیر و قابل انعطف هست.علاوه بر اون نیاز میبینم این نکته رو هم توضیح بدم که دوره های ما روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی(خواندن-نوشتن-گوش کردن وصحبت کردن) کار میکنه و زبان آموز هرروز برای تمرین این چهار مهارت با استادش به صورت غیرحضوری در ارتباط هست وتکرار وتمرین میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.