کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

قبولی در آزمون کارشناسی ارشد حقوق بین الملل را با جی۵ تجربه کنید
باتوجه به نام این گرایش دروس و آینده شغلی مرتبط با این رشته تقریبا مشخص است. گرایش کارشناسی ارشد حقوق بین الملل مورد توجه آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد است که میخواهند در حوزه بین الملل (وکالت – بازرگانی و…) مشغول به کارشوند یا علاقه مند به این گرایشند. انتشارات جی۵ منابع کامل و جامعی را ویژه کلیه گرایش های آزمون کارشناسی ارشد گرداوری کرده است که در قالب جی برگ ارایه میشوند واز مزایای فوق العاده ای نسبت به کتاب و کلاس و جزوه برخوردارند.

مزایای جی۵ نسبت به سایر روش ها چیست ؟
• افزایش سرعت مطالعه و صرفه جویی در زمان
• تثبیت و پایداری همیشگی مطالب در حافظه بلند مدت
• استفاده از وقت های مرده و تلف شده جهت بهره گیری از زمان (قابلیت دسترسی در هر زمان و مکان )
• مطالعه و مقایسه تطبیقی هم زمان چندین منبع
• کاهش حجم منابع
• تسریع در پاسخگویی به سوالات چهار گزینه ای
• خدمات برنامه ریزی و مشاوره توسط تیم متخصص

بودجه بندی آموزشی
جی۵ جهت پیشبرد اهداف داوطلبان دوره کارشناسی ارشد متناسب با زمان های باقیمانده تا آزمون مسیرهای گوناگونی را در نظر گرفته که شامل موارد زیر می باشد
بیشتر از ۹ ماه یا همان مسیر قدرتی
۶ تا ۹ ماه یا همان مسیر سرعتی
کمتر از ۶ ماه یا همان مسیر همراه با چتر نجات

مسیرهای گوناگون مطالعاتی :

نام توشه تعداد جی برگ منابع توضیحات
توشه مدنی ۲۶۴۹ حقوق مدنی۳ (تست مدنی+کتابچه) قانون مدنی – حقوق مدنی ۳ دکتر کاتوزیان
حقوق بین الملل عمومی ۱۴۷۹ مستنبط از کتب دکتر محمد رضا بیگدلی ، ابراهیم بیگ زاده ،حقوق سازمان های بین المللی دکتر رضا موسی زاده ، حقوق بین این توشه به صورت تطبیقی و از چندین منبع استفاده شده است که دیگر نیازی به مطالعه ی کتب دیگر با حجم بالا نیست این توشه همراه با نکات کلیدی و تستی می باشد.
حقوق بین الملل خصوصی ۱۹۶۸ حقوق بین الملل خصوصی (تعارض قوانین ) دکتر الماسی،دکتر محمد نصیری ، دکتر سید حسن صفایی و دکتر سلجوقی این توشه به صورت تطبیقی و از چندین منبع استفاده شده است که دیگر نیازی به مطالعه ی کتب دیگر با حجم بالا نیست این توشه همراه با نکات کلیدی و تستی می باشد
حقوق اساسی ۳۴۴۶ نص قانون به همراه مطالب تفسیری کتب بایسته های حقوق اساسی دکتر ابولفضل قاضی شریعت پناهی ،دکتر بیژن عباسی لاهیجی ،حسن بشیریه،حسن خسروی و حقوق اساسی دکتر محمدهاشمی این توشه شامل تمامی ماده های قانونی به همراه مطالب تفسیری منابع می باشد که با مطالعه ی این توشه شما دیگر نیازی به مطالعه ی منابع دیگر ندارید.
متون حقوقی ۳۴۸۸ ۳۰۰۰ واژه تخصصی رشته حقوق به همراه مطالب تفسیری کتاب همراه با عناوین اصلی آزمونها (حقوق جزای انگلستان ، شبه جرم ،حوق قرار دادها ،حقوقی اساسی) این توشه شامل نکات مهم law text مولف محمود رمضانی به همراه مجموعه آزمونهای متون حقوقی می باشد.

وقت نداری مطالب سایت رو کامل بخونی؟

شماره تماست رو توی کادر زیر تایپ کن و دکمه ثبت رو بزن ما باهاتون تماس می گیریم و همه چیو کامل برات توضیح میدیم



    آیا درخواست تماس شما فوریت دارد؟ (الزامی)
    بلهخیر


    (63 votes, average: 3,70 out of 5)
    Loading...