محصولات جدید دبستان جی۵

محصولات دبستان جی۵ (طبق آخرین تغییرات کتاب های درسی سال ۹۳) در مقاطع سوم،چهارم،پنجم و ششم دبستان آماده عرضه به جی پنجی های عزیز می باشد.

از خصوصیات مهم محصولات کودکان جی ۵ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- بازی گونه بودن درس خواندن :بدین گونه که دانش آموز از ابتدا خود را داخل یک بازی هیجان انگیز حافظه ای می بیند و با مرور کردن جی برگ ها در بازی پیشرفت می کند. دانش آموزان و والدین در هر لحظه می توانند میزان پیشرفت دانش آموز را با نگاه کردن به جعبه ببینند و صد البته این نگاه در دانش آموزان به شکل دیگری خواهد بود.

دانش آموزان با دیدن زیاد شدن و پیشرفت در جعبه جی برگ به نوعی پاداش های ذهنی و فوری به خود داده و این موضوع، اشتیاق آنها را برای یادگیری چندین برابر خواهد کرد.

۲- بی نیاز شدن از کتب درسی: از مهمترین خصوصیات دیگر جی ۵ کامل بودن پک آموزشی دبستان است. بدین شکل که خط به خط کتب درسی توسط معلمین باتجربه جی برگ نویسی و نکته برداری شده است و این جی برگ ها در مراحل بعدی توسط کارشناسی دیگر با تجربه و درجه علمی بیشتر، بازنگری و دچار اعمال اصلاحات گردیده است.

۳- یادگیری بدون فراموشی: از مهمترین خصوصیات جعبه جی ۵ یادگیری بدون فراموشی است. جعبه جی ۵ بر اساس منحنی علمی فراموشی اسکینر طراحی شده و این مزیت را دارا ست که به تکرارهای درسی دانش آموزان نظم خاصی داده و آنها را در مسیر درست یادگیری هدایت می کند تا حتی اگر مطلبی را در اول سال تحصیلی خوانده، کاملاً در ذهن آنها مانده و از تکرارها و استرس های آخر سال رهایی یابند.

۴- مدیریت زمان و ایجاد اوقات فراغت بسیار : دانش آموزان با نظم دادن در خواندن دروس و مرور جی برگ ها و به دست آوردن حافظه بدون فراموشی اوقات بیشتری را برای پرداختن به کارهای دیگر از جمله کلاس های فوق برنامه و بازی خواهند داشت.

۵- کاهش کنترل والدین: جی ۵ بر اساس پرسش و پاسخ طراحی گردیده و سوال ها توسط بهترین معلمان گردآوری شده است. بدین ترتیب دانش آموز جی ۵ ای بی نیاز از پرسش و پاسخ درسی والدینش خواهد بود و به نوعی قدم های روانشناسی را در شخصیت وی در راستای مستقل شدن و ازدیاد اعتماد به نفس بر خواهد داشت.

و …………

این محصول با بسته بندی شیک و زیبا دارای

۱ – جعبه جی ۵

۲- متوسط ۳۵۰۰ جی برگ سوال و جواب

۳- cd آموزشی

۴- کتاب داستان

۵- بروشورک راهنما

۶- پوستر راهنمای بازی

و

پشتیبانی ۱ ساله رایگان در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

در صورت داشتن هر گونه سئوال میتوانید با شماره تماس های ۰۲۱۹۶۸۶۱۱۱۱ تماس حاصل فرمایید.

 سوم دبستان 

چهارم دبستان

پنجم دبستان

ششم دبستان

(4 votes, average: 3,75 out of 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.