حضور جی۵ در شبکه تهران

[vc_row padding_top=”0px” padding_bottom=”0px”][vc_column fade_animation_offset=”45px”][vc_column_text]

حضور جی۵ در شبکه تهران

مهدی مالکی نژاد در روز دوشنبه  یکم  اردیبهشت ماه،  نود و سه  ساعت ۱۷ در برنامه ی به خانه بر می گردیم از شبکه تهران حضور دارند  و پاسخگوی سوالات مطرح شده از طرف مجری و بینندگان محترم می باشند.

برنامه به خانه بر می گردیم یک برنامه ترکیبی زنده و استودیی است که در یک خانه با همراهی مجریان ، کارشناسان ، میهمانان مختلف ، اساتید ، مربیان فرهنگی ، اجتماعی ، علمی و ارائه می شود که در طول برنامه بخش های کوتاه مستند با موضوع خانواده ، ارائه اطلاعات علمی ، خبری با محوریت خانواده مطرح می شود. به طور خلاصه این برنامه به تمامی نیازهای خانواده پاسخ می دهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

(No Ratings Yet)
Loading...

دیدگاه ها 8

    1. حضور جی۵ در شبکه تهران

      سلام
      مائده جان شما میتونید با ارتباط برقرار کردن توسط تلفن گویای مجموعه ی جی۵ به شماره ی ۰۲۱۶۶۹۷۹۵۰۰ و شماره گیری عدد مربوط به رویداد واخبار جی ۵از برنامه ها ورویداد های جی ۵ مطلع شوید.
      با تشکر از شما

  1. حضور جی۵ در شبکه تهران

    سلام وقتتون بخیر

    ممکنه برای ما که این ساعت سرکار هستیم و نمیتونیم برنامه به خانه برمیگردیم رو ببینیم،متن گفتگوی ایشون رو توو سایت قرار بدین؟ ممنون میشم از لطفتون

    1. حضور جی۵ در شبکه تهران

      با سلام
      خانم معصومه کل برنامه های آقای مالکی نژاد هم داخل سایت ما هم داخل یوتیوپ هست،از این دو طریق می تونید به برنامه ها دسترسی پیدا کنید.
      با تشکر از شما.

    1. حضور جی۵ در شبکه تهران

      سلام
      دوست عزیز این وظیفه ی ماست که در خدمت شما باشیم اما به دلیل حجم بالای سوالات و وقت کم ما برای پاسخگویی به سوالات شما،این اجازه رو به ما نمیده که خیلی زود به سوالات شما پاسخ بدیم،اما بی شک نظرات،انتقادات و پیشنهاد های شما برای ما بسیار مهمه و حتما خونده میشه.
      در نهایت از شما به خاطر تأخیر در پاسخگویی عذر خواهی می کنم.

    1. حضور جی۵ در شبکه تهران

      سلام دوست عزیز
      از پیشنهادتون ممنونم, این موضوع را حتما منتفل و مطرح می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.