نکات درس تجارت خیلی شبیه بهم است ولی توانستم ۹۵%بزنم، دوستانم باورشان نمیشد!بهاره بهادررتبه برتر وکالت تهران

جی۵ برای من معجزه کرد!
اگر جی۵ نبود حالا حالاها وکالت هم نبود!
بهاره بهادر، رتبه ۵۰۰ کانون وکلای تهران
دانشجوی موفق کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی

بهاره بهادر می گوید من در این موقعیت بودم که هیچ امیدی نداشتم از درس دلزده شده بودم واکنش منفی اطرافیان هم کم نبود. او بعد از یکبار تجربه ناموفق در کنکور درحالی که چندسال از پایان دوره کارشناسی اش گذشته بود دست به هیچ کتابی نزده بود شاغل بود و همه دوستانش کارشناسی ارشد خود را گرفته بودند با همتی والا و روحیه ای مقاوم دیگر بار عزم خود را برای موفقیت جزم کرد. نتیجه فوق العاده بود خانم بهادر نه تنها موفق شد در مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی پذیرفته شود بلکه یکی از معدود پذیرفته شدگان در آزمون وکلای استان تهران بود.در حال حاضر برنامه آینده او این است که خود را برای آزمون دکترا آماده کند به صراحت می گوید هیچ وقت کتاب نمی خوانم فقط جی۵.

مشکلاتی که جی۵ از میان برداشت؟
همیشه برای درس تجارت که مطالب خیلی شبیه به هم بودند دچار مشکل می شدم شب امتحانی بودم و نمره ای پایین می گرفتم اما از وقتی آن را با جی۵ خواندم نمره هایم یکدفعه بالا رفت دوستانم باورشان نمی شد تا اینکه تجارت را در آزمون وکالت ۹۵% زدم و همین باعث شد خیلی از آنها هم به سراغ جی۵ بروند.

یک اتفاق خوشایند؟
ترم ۶ کارشناسی همیشه با جی۵ آیین دادرسی کیفری را چندمبحث جلوتر می خواندم تا خودم را برای کنکور ارشد آماده کنم. یک روز استادمان سوالی از یک ماده حقوقی مطرح کرد و من که وسط کلاس نشسته بودم بلافاصله نکته آن را گفتم،یکدفعه تمام چشم ها به طرف من برگشت چون قبل از آن همیشه ترجیح می دادم سرکلاس تنها شنونده باشم تا اینکه بخواهم ابراز وجود کنم. آن لحظه خیلی خجالت کشیدم فکر کردم حرف بدی زده ام در این فکرها بودم که استادمان با صدای بلند گفت،آفرین به خانم بهادر همینجا دو نمره به نمره پایان ترم ایشان اضافه می کنم. هنوز از کلاس بیرون نیامده بودم که بچه ها دورم حلقه زدند، بهاره تو چه کتابی خواندی که جلوتر از ما پیش رفتی؟ وقتی می گفتم جی۵ باورشان نمی شد می گفتم بگذارید آزمون را بدهم آنوقت خودتان می بینید جی۵ معجزه می کند! بعدها که دیدند من چقدر خوب نتیجه گرفته ام سیل تماس ها شروع شد…… بهاره جی۵ را از کجا خریدی؟ به ما هم یاد بده و …

بزرگترین فایده جی۵ از نگاه شما؟
در رشته حقوق به روز بودن و تسلط به مواد قانونی اهمیت زیادی دارد. قوانین گاهی آنقدر شبیه به هم هستند که به خاطرسپاری آنها مشکل می شود. قبلا یک ماده قانونی را آنقدر تکرار می کردم تا حفظش کنم غافل از اینکه بعدها همه چیز از ذهنم پاک می شد.خوبی جی۵ این است که هر قانون را به چندین شکل مختلف مطرح می کند و مطلب کاملا در ذهنت جا می افتد.

حرفی با دوستان کنکوری به ویژه حقوقی ها؟
فقط می خواهم به این دوستان بگویم روحیه خودشان را نبازند و از هر درسی که ضعیف هستند نترسند. بعد از یک هفته، کار با جی۵ به قدری برایشان جذاب و شیرین می شود که ترجیح می دهند کتاب ها را کنار بگذارند و با این روش پیش بروند. در شهر ما بیرجند کلاسهای زیادی برای آمادگی آزمون نیست،بچه ها مدام در استرس هستند و انواع کتاب های تست را تهیه می کنند. به نظر من کلاس رفتن خیلی مهم نیست مهم روشی است که برای یادگیری به کار می برید، برای رشته حقوق جی۵ را بهترین روش یادگیری می دانم.من خودم آنقدر در درس تجارت ضعیف بودم که می خواستم کلا این درس را کنار بگذارم اما خدا شاهداست که جی۵ برای من معجزه کرد.حتی اگر وقت کمی دارید مهمترین مباحث را با جی۵ بخوانید و مطمئن باشید نتیجه می گیرید.

نقش تاثیرگذار جی۵ در حرفه وکالت؟
خیلی از وکلا را دیده ام که وقتی روی پرونده ای مشغول کار هستند شب ها تا صبح بیدار می مانند، انواع کتاب های قانون را پیش رو می گذارند تا از هرکدامشان چیزی در بیاورند،با جی۵ دیگر نیازی به این کارها نیست. خوبی اش این است که قوانین و مواد قانونی را از حالت پیچیدگی در می آورد، تحلیل و تفسیر مواد را ساده می کند و قدرت تشخیص شما را به عنوان یک وکیل بالا می برد.با جی۵ می دانید هر ماده قانونی با شماره دقیق آن برای چه مشکلی و در کجا قابل استفاده است.

اگر جی۵ نبود؟
خدا شاهد است حالا حالاها وکالت قبول نمی شدم باید می نشستم آنقدر بر دروس تجارت و مدنی تسلط پیدا می کردم تا بالاخره بتوانم قبول شوم. مطالب حقوقی فرار و شبیه به هم هستند به همین خاطر راحت در ذهن نمی مانند،باوجود اینکه کار با جی۵ را دیر شروع کرده بودم اما خیلی خوب نتیجه گرفتم.

feleshfeleshمتن کامل مصاحبه


Comments 10

    1. سلام اقا منصور
      لطفا با شماره های روابط عمومی تماس بگیرید تا بتونیم بهتر شما رو راهنمایی کنیم.
      ۰۲۱۹۶۸۶۱۱۱۱

  1. با عرض سلام میخواستم بدونم خانم بهادری قبولی کانون وکلا در چه سالی هستند و این که آیا خانم بهادری از جهت های آماده استفاده کردن و همچنین به مدت چند ماه استفاده کردند و در چند درس از جی برگ ها استفاده کردند . لطفا پاسخ دهید با تشکر از زحمات شما

  2. با سلام.
    امروز ۱۳فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱
    من این سال مبارک را به تمامی افراد {جی۵}وانسانهای موفقی که راه
    درست را در زندگیشان برای رسیدن به اهداف بزرگ خود ،پیدا کرده اند تبرک میگویم.امیدوار هستم همیشه در مسیر خود بهترین نتیجه را، با بهترین روش برای خود کسب کنند .خداوند بزرگ هم کمک شما کند.

    این مطلب را برای افرادی خوبی که میخواهند راه درست راپیدا کنند و اولین بار وارد سایت شدن مینویسم.
    روزهای خوب نخواهندآمد به فکر ساختن باشید ،روزهای خوب را باید ساخت.
    امید وارم سال خوبی را خلق کنید وبهترین معمار سال باشید.
    من به خاطر نداشتن روش درست در یادگیری مطالب خیلی از بهترین سالهای زندگی ام با دشواری زیاد سپری شد ولی هیچوقت ناامید نشدم شما نباید برای خود ،اما و اگر های زیاد بسازید و نباید تمام گذشته خود را با این کلمات همیشه روبروی خود بیاورید .شما از امروز که وارد این سایت شده اید راه خود را پیدا کرده اید .
    با تلاش خود به دیگران ثابت کنید که میتوانید یک انسان موفق برای خوانواده خود،مردم خود وکشور بزرگ ایران در تمام کارها و زندگی خود باشید وبه دیگران بگویید که ،این روش بهتری برای یادگیری است .
    با تشکر از سایت شما وتمامی افرادی که برای این مجموعه تلاش فراوانی میکنند.
    سید وحید موسوی.

    1. سلام..تو رو خدا یکی بگه خخوندن چی ۵فقط کافیه؟من داوطلب ارشدم از بس کتاب خوندمو نتیجه نگرفتم دیوانه شدم..همچنین وای وکالت۹۶سردرگمم کمکم کنید

  3. با تشکر از خانم جمشیدی. واقعا به خانم بهادر تبریک می گم. خیلی لذت بردم از خوندن این مصاحبه و انرژی گرفتم. من هم ازین به بعد تو مترو جی برگهایمو میخونم. خیلی مفید می تونه باشه.

  4. فوق العاده بود.
    از خواندن این موفیت واقعا لذت بردم.
    از خانم جمشیدی هم که این مصاحبه جالب را با خانم بهادری انجام دادند تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *