amir-tajbakhsh

امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

جی۵، مسیری میانبر و امن برای رسیدن به هدف
جی۵ واقعا به دردم خورد!

بی شک برای رسیدن به هدف، مسیرهای بیشماری پیش رویمان است اما برنده، همیشه کوتاه ترین و مطمئن ترین راه را بر می گزیند. در این نوبت با جی۵ای فوق العاده موفقی به گفت و گو می نشینیم که با همتی تحسین برانگیز و بهره گیری از جی۵،امسال در حالی که هنوز دانشجوی کارشناسی ارشد و سخت مشغول کار بر روی پایان نامه اش بود توانست در آزمون دکترای پزشکی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شود. می گوید،« چون هنوز درسم تمام نشده بود و فرصت چاپ مقاله را نداشتم کمی نگران بودم در مصاحبه دکترا، امتیاز لازم را به دست نیاورم اما خوشبختانه درصدهای خوبی که به کمک جی۵ در آزمون کتبی کسب کرده بودم همه چیز را جبران کرد.» امیر تاج بخش، جوانی فوق العاده فعال، هدفمند و در عین حال بسیار متواضع است. موفقیت هایش تنها به آنچه گفته شد ختم نمی شود جالب است بدانید او در آزمون زبان تخصصی دکترا، MCHE نیز موفق بوده است.

اولین قدم با جی۵ و نتیجه آن؟

اولین درسی را که با جی۵ خواندم زبان انگلیسی بود، طبق اصولی که در دفترچه راهنما شرح داده بودید، لغات انگلیسی را جی برگ نویسی می کردم و در سمت دیگر جی برگ معنی آنها را می نوشتم، بعد از مرور جی برگها آنها را داخل جعبه قرار می دادم تا به طور منظم دوباره تکرارشان کنم . کم کم به وضوح پیشرفتم را احساس می کردم طوریکه وقتی لغتی را می دیدم فورا معنی آن در جلوی چشمانم نقش می بست. همین باعث شد برای یادگیری قواعد هم از این روش استفاده کنم. تا روز آزمون زبان MCHE، تمام جی برگهایی را که نوشته بودم یک دور مرور کردم، بعد با خیال راحت سرجلسه حاضر و در نهایت موفق شدم این آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارم. از آن زمان بود که علاقه ام به جی۵ چندین برابر بیشتر شد.

مزایای جی۵؟

جی۵ واقعا به یادگیری، برنامه و نظمی اتوماتیک وار می دهد من خودم زمان کنکور حداقل روزی یک ساعت و نیم جی برگهایم را مرور می کردم و این برایم به صورت عادت شده بود، دارای ۷ لاین جعبه جی ۵ بودم (هر درس یک لاین) و وقتی جی برگها از خانه آخر خارج می شدند با این که می دانستم مطالب دیگر برای همیشه به حافظه بلند مدتم منتقل شده اند آنها را هرچند ماه یکبار دوباره از نو مرور می کردم وقتی می دیدم تقریباً همه را بلدم اعتماد به نفسم چندین برابر می شد

پیامی برای دوستان به ویژه زبان آموزان؟

اگر حتی شبی نیم ساعت با جی۵ کار کنید در درازمدت شاهد تحول عظیمی در زمینه یادگیری خود خواهید بود. من هم اوایل، یکی دو هفته اول استفاده از جی۵ هنوز به آن عادت نکرده بودم اما هروقت تصویر لبخند بر لب آقای مالکی نژاد را روی جعبه می دیدم انرژی و انگیزه ام برای پیشروی بیشتر می شد. وقتی در نتیجه این اعتماد به جی۵ موفق شدم نتیجه دلخواهم را بگیرم بیشتر از قبل معنای آن لبخند شیرین را درک کردم. به دوستان توصیه می کنم در ابتدا،حداقل با درسی مثل زبان هم که شده کار با جی۵ را آغاز کنید و بعد که با اصول صحیح استفاده از این روش به خوبی آشنا شدید و نتیجه گرفتید برای سایر دروس از آن بهره ببرید.

feleshfeleshمتن کامل مصاحبه


(4 votes, average: 3,50 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 6

  1. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

    سلام . می خواستم بدونم وضعیت اینده ی شغلی و گرفتن کار با رشته ی پزشکی مولکولی چطوره ؟

    1. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

      پزشکی مولکولی یکی از شاخه های جوان علوم پایه می باشد که پیشرفت آن با سرعتی حیرت انگیز درجهان آغاز شده .پزشکی مولکولی از آنجاییکه رشته ای نوپا و با پتانسیل بالاست و هنوز متخصصین مورد نیاز کشور فراهم نیست.
      و از طرفی با در نظر گرفتن پیشرفت علم پزشکی درزمینه های مرتبط باژنتیک وداروسازی میتوان با اطمینان گفت که در اینده نه چندان دور، طراحی دارویی با ویژگی‌های ژنتیکی افراد مختلف یک جمعیت صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، داروی های جهانی جای خود را به داروی جمعیتی می‌دهد فارماکوژنتیک علم جدیدی هست که متخصصین پزشکی مولکولی روی آن کارمیکنند وتولیددارورامتناسب باساختارژنتیکی افراد تهیه میکنند .قطعا میتواند تاثیرمستقیم داشته باشد زیرا کیفیت کاردرمانی را ارتقا می دهد و علاوه بر کارپزشکی روی داروسازی بالینی و تولید وتجویز داروهایی که تناسب بیشتری دارند میتوان کارکرد البته کارروی دارها باهماهنگی یک داروسازحرفه ای باید باشد .

  2. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

    با سلام میخواستم در مورد جزوات دکتری پزشکی مولکولی بدونم: قیمتش و چقدر پاسخگوی سوالات کنکور هست؟ مطمئن هست؟

    1. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

      سلام
      برای جی برگ های هر درس اغلب به تفکیک سوالات کنکوری و عادی در دسترس شماست و چون بر طبق آخرین تغییرات و منابع اصلی یعنی کتاب زیر نظر متخصصین تهیه می شود مسلما درصد اطمینان بالای را داراست.
      جهت اطلاع در مورد قیمت محصول ارتباط با ما

  3. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

    با سلام
    خسته نباشد و به شما تبریک میگم.
    لطف میکنید آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما را داشته باشیم چند تا سوال داشتم که از شما بپرسم.
    متشکرم

    1. امیر تاج بخش جی پنجی موفق دکترای پزشکی مولکولی

      سلام
      زهرا ی عزیز متأسفانه جناب تاج بخش آدرس ایمیلشون را هنوز برای ما ارسال نکردند که بخواهیم در اختیار شما قرار دهیم اما تعداد افراد جی پنجی موفق مثل ایشون کم نیستند شما می توانید از تجربیات این افراد نیز استفاده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.