آرین سلمان پور جی پنجی موفق دکترای برق

دکتر آرین سلمانپور ، دانشجوی فوق دکترا (Post Doctoral) در رشته برق با گرایش مهندسی

ایشان همینک مقیم کشور کانادا می باشند و از جمله افراد موفق هستند که مطمئناً آشنایی با زندگی ایشان می تواند برای همه بخصوص عزیزانی که تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور را دارند بسیار مفید باشد. ایشان در یادگیری زبان انگلیسی از G5 بهره گرفتند که چگونگی آن را در این مصاحبه برایمان تشریح می کنند ، لازم است بدانید ایشان بسیار متواضع بوده و صمیمانه علل موفقیت خود را برایمان بیان کردند . ایشان برای بازدیدی چند روزه به ایران آمده بودند که ما هم فرصت را غنیمت شمرده و امکان این مصاحبه را با ایشان فراهم کردیم .

دشوارترین مرحله برای گرفتن بورسیه چی بود؟
هر مرحله به اندازه خودش دشواری دارد ولی یادگیری زبان بسیار زمان بر و نیاز به برنامه ریزی و تداوم بسیار دارد.
و اما نقش جی ۵؟

جی ۵ برای این مرحله واقعاً عالی است، من بعد از آنکه مدرک کارشناسی ارشد خودم را گرفتم و هدف گذاریم را برای تحصیل در کانادا برنامه ریزی کردم اولین چالش بزرگم آزمون تافل بود، باید به آن مسلط می شدم تا اولین و مهمترین گام را مطمئن بردارم، در این آزمون مهمترین چیزی که به من خیلی کمک کرد افزایش دایره لغاتم بود، جی ۵ واقعاً در این زمینه بسیار موثر است و به من کمک کرد میزان لغاتم را به شدت افزایش دهم.

باز هم مزیت بیشتری از جی ۵؟

البته، کار با جی ۵ لذت بخش است، احساس رقابت خودت با خودت، همینکه می بینید داری موفق می شوی و جی برگ هایت را به خانه بعدی می فرستی احساس خیلی خوبی پیدا می کنی و به ادامه کار تشویق می شوی، همانطور که گفتم تکرار لغات یک عمل خسته کننده است و ممکن است ما را از ادامه کار نا امید و دلسرد کند، جی ۵ نقش ارزنده ای در این زمینه دارد و می شود گفت به نوعی باعث تقویت اراده می شود.

feleshfeleshمتن کامل مصاحبه


(4 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

دیدگاه ها 1

  1. آرین سلمان پور جی پنجی موفق دکترای برق

    سلام و عرض خسته نباشید می خوام ببینم که آیا فرد موفقی از خانواده g5 از رشته مهندسی مکانیک دارید تا من باهاش صحبت کنم
    خیلی خیلی به مشاوره و صحبتش نیاز دارم
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.